فناوری

نخستین تبلت نیمه‌شفاف دوطرفه جهان

 نخستین تبلت نیمه شفاف جهان با امکان کنترل لمسی دو طرفه طراحی شد.

کنترل لمسی دو طرفه به کاربر این امکان را می‌دهد که بصورت همزمان از هر 10 انگشت خود استفاده کند؛ همچنین از طریق صفحه کلید لمسی بر روی صفحه نمایش نیمه شفاف، امکان تایپ کردن سریع فراهم می‌شود. پانل کنترل عقب برای تسهیل ناوبری لمسی طراحی شده است که از پنهان شدن پیکسل‌ها زیر انگشتان کاربر جلوگیری می‌کند؛ این پانل برای کار با اجزاء کوچک از جمله فونت‌های بسیار ریز کاربرد دارد. هر دو پانل جلو و عقب این تبلت هفت اینچی نیمه شفاف از ورودی چند لمسی خازنی پشتیبانی می‌کند؛ پردازنده کورتکس A8، سیستم عامل آندروید نسخه 4.2.2 و کارت حافظه SD چهار گیگابایت با قابلیت ارتقا تا 32GB از دیگر امکانات این تبلت محسوب می‌شود.

درحالیکه بخش زیادی از تبلت Grippity حالت نیمه شفاف دارد، قسمت بالا حالت جامد داشته که امکان نگه‌داشتن دستگاه با دو انگشت شست را فراهم می‌کند. این تبلت از بلوتوث و وای‌فای پشتیبانی کرده و کاربر با کمک بلستر مادون‌قرمز (IR blaster)، امکان کنترل از راه دور دستگاه را پیدا می‌کند. تبلت Grippity از پاییز سال 2014 میلادی به بازار عرضه خواهد شد، اما قیمت این محصول تاکنون اعلام نشده است.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا