خانه داری

مناسب ترین ماهی تابه برای آشپزخانه +عکس

ماهی تابه“لی وی جون” یک طراح اهل آشپزی است که برای راحت تر شدن این کار یک ماهی تابه جالب ساخته است. این ماهی تابه می تواند به تخته خردکن نیز تبدیل شود.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، ماهی تابه معمولا برای سرخ کردن یا تفت دادن مواد غذایی به کار می رود که قبلا خرد شده و سپس به ماهی تابه ریخته شده اند. این کار باعث می شود برای پخت غذا کار بیشتری انجام شود و ظرف بیشتری هم کثیف خواهد شد.

“لی وی جون”  کسی است که به تازگی یک ماهی تابه جالب طراحی کرده است که می تواند کار آشپزخانه را راحت تر کرده و دو وسیله پرکاربرد را با یکدیگر تلفیق کرده است تا دیگر سریعتر کارها پیش رفته و ظرف کمتری کثیف شود.

ماهی تابه

طرح پیشنهادی این طراح تلفیق تخته برش و ماهی تابه است که کار را بسیار آسان می کند زیرا دیگر نیاز نیست اول وسایل را خرد کنید و سپس ان ها را به ماهی تابه بریزید بلکه تنها باید گوشه ها تخته برش را خم کنید تا تبدیل به ماهی تابه شود.

این وسیله از جنسی نرم به همراه تلفون ساخته شده است اما کف آن ضدخش بوده و هیچ آسیبی به وسیله چاقو یا جسم تیز به آن وارد نمی شود از این رو نیازی به نگرانی در مورد سلامت وسیله نسیت و تنها باید به فکر یک غذای خوشمزه بود.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا