فرهنگ و هنر

گوهر خیراندیش ، آخرین وضعیت جسمی‌اش را تشریح کرد

گوهر خیر اندیشگوهر خیراندیش در گفت‌وگو با ایسنا، با تقدیر از همه کسانی که بعد از حادثه تصادف پیگیر وضعیت او بود‌ه‌اند گفت: بعد از تصادف به بیمارستان «لاله» منتقل شدم و در ادامه با تقاضای دکتر فرزین سرکارات جراح پلاستیک که دوست خانوادگی ما است برای ترمیم شکاف سرم که 15 سانتی متر بود به بیمارستان «فرمانیه» رفتم. ایشان برای اطمینان «ام آر آی» گرفتند تا خون مردگی نباشد. فردای آن روز به اتاق عمل منتقل شدم و بابت آن هم هیچ‌وجهی دریافت نکردند.

 خیراندیش افزود: بعد از یک هفته بستری بودن به منزل رفتم و دوباره به دلیل نداشتن تخت مناسب جهت استراحت و درد شدید ناشی از شکستگی‌ها برای بار دوم به فیزیوتراپ بیمارستان «لاله» مراجعه کردم. بهروز افخمی به منزل ما آمدند و متوجه دردهای شدیدم شدند و من را به بیمارستان منتقل کردند.

 وی ادامه داد: دکتر احمدی رئیس بیمارستان «لاله» از همان ابتدا بسیار برخورد خوبی با من داشتند. حتی وقتی برای اولین‌بار در اورژانس بیمارستان مرا “خانم مستشارنیا” خطاب کردند و از آنجا که قبلا بارها من را، دیگران به عنوان خیرآبادی، خردمند و یا خوروش صدا کرده بودند تصور کردم ایشان من را نشناختند و با شخص دیگری اشتباه گرفتند به ایشان گفتم من “مستشارنیا “نیستم و خودم را معرفی کردم. ایشان لبخند زدند و گفتند همه کارهای شما را می‌بینیم و شما “خانم مهرآفرین مستشار نیای کلاه‌پهلوی” هستید. دیدم تک تک نام شخصیت‌هایی که بازی کرده بودم را حفظ بودند.

 این بازیگر ادامه داد: ایشان گفتند برای شما چه کار می‌توانیم بکنیم، گفتم؛ تختی که حالت بیمارستانی باشد در خانه ندارم بنابراین دستور دادند من را بستری کنند. پس از ترخیص از طریق علی شیرمحمدی که از طرف پروژه «آذر‌، شهدخت‌، پرویز و دیگران» مدام در کنار من بود، متوجه شدم بیمارستان وجهی نگرفته است.

 گوهر خیراندیش خیراندیش افزود: هیچ‌وقت به عنوان گوهر خیراندیش انتظار ندارم در مقابل سرویسی که می‌گیرم وجهی نپردازم و همیشه از اینکه بخواهم از جایگاه خودم سوء استفاده کنم، بسیار بسیار ناراحت می‌شوم ولی ایشان با محبت زیاد نگذاشتند وجهی پرداخت شود.

وی درباره آخرین وضعیتش به ایسنا گفت: اخیرا به دکتر خودم مسعود فاخری جراح ستون فقرات مراجعه کردم. قبلا به دلیل شکستگی مهره کمرم در سریال «حماسه آرد» پیش ایشان رفته بودم. با مراجعه به بیمارستان «عرفان» ام آر ای قبلی را نشان دادم و با ام آر ای جدید متوجه معضلات جدیدتری شدند. شکستگی و روی هم افتادن دنده پشت‌، ترک خوردگی کمر و بیشتر شدن ترک‌های پشت و پارگی عضلات و همچنین پارگی ربات زانوی چپ‌ام و ورم و کبودی ناشی از ضربه‌ای که موقع تصادف وارد شده است.

 وی افزود: امروز بهتر از روز قبل هستم، ولی تنفسم خوب نیست. ریه‌ام با توجه به خونریزی بعد از تصادف هنوز خوب نشده و ترقوه‌ام هنوز جوش نخورده است. در مجموع حال عمومی‌ام خیلی بهتر است در عین حال که دچار ضعف شدید هستم اما می‌توانم راه بروم.

 این بازیگر در ادامه با تقدیر از عسگرپور، ‌توحیدی و ملکی که از خانه سینما به عیادت او رفتند اظهار کرد: آقای عظیمی هم از انجمن پیشکسوتان پیگیر درست کردن بیمه تکمیلی‌ام هستند همچنین دو فرزندم آزاده و آنا و خواهرم مریم بانو و دوست خوبم بیتا منصوری طی این مدت زحمات زیادی را متقبل شدند و آقای ابوالحسن داوودی، سیدمحمد خاتمی‌، مجید جوزانی ،‌ عزت الله انتظامی ‌، محمود گبرلو‌ و اکثر همکاران هنرمندم که پیگیر وضعیتم بودند از آنها قدردانی می‌کنم.

 وی درباره ادامه حضورش در فیلم بهروز افخمی گفت: از دکترم در این خصوص سوال کردم و قرار است با حضور ایشان در سرصحنه مقابل دوربین بروم. البته از آقای ساداتیان و افخمی خواستم با توجه به اینکه برای یکی از نقش‌هایم بازیگر دیگری جایگزین شد‌، نقش دیگرم را نیز برای اینکه فیلم به جشنواره فجر برسد به بازیگر دیگری سپرده شود که آنها اصرار دارند خود من حضور داشته باشم.

 خیراندیش افزود: از هفته جاری دوباره مقابل دوربین خواهم رفت و امیدوارم با کمک پزشکم بتوانم از پس نقش برآیم.

به گزارش ایسنا، گوهر خیراندیش طی چند هفته‌ی گذشته در سر صحنه‌ی فیلم « ‌آذر،‌شهدخت پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی دچار مصدومیت شد.

 ساداتیان تهیه‌کننده فیلم در جدیدترین اظهارنظرش اعلام کرد که گوهر خیراندیش از یکشنبه مقابل دوربین می‌رود.

 او پیش‌بینی کرد که تا 20 روز آینده فیلمبرداری فیلم بهروز افخمی ادامه داشته باشد.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا