آرایش و زیبایی

توصیه هایی برای داشتن “ناخن”های زیبا

کاشت ناخنبرای جلوگیری از شکستن ناخن ها می توان از تقویت ناخن استفاده کرد اما استفاده بیش از حد مشکلات دیگری ارا پدیدار می کند.

زهرا سهروردی، متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: افرادی که ناخن های شکننده و زیبایی دارند بهتر است از تقویت کننده ناخن استفاده کنند چرا که در کوتاه مدت برای ناخن های ضعیف بسیار مفید است.

وی افزود: در صورت بیش از اندازه استفاده کردن تقویت ناخن که باعث سفت شدن ناخن ها می شود که خود این امر آمادگی شکسته شدن را افزایش میدهد.

وی اذعان داشت: رعایت نکاتی می تواند به داشتن ناخن های سالم و محکم کمک کند و بهتر است از ناخن گیر تیز استفاده نشود چرا که موجب زبر شدن ناخن ها می شود.

وی در ادامه به نکته دیگر برای حفظ ناخن ها از شکستگی گفت: ناخن ها را به شکل گرد سوهان ناخن کشیده، چرا که این امر باعث دوام بیشتر ناخن ها می شود.

وی در خاتمه گفت: یکی دیگر از نکته های که بایستی برای جلوگیری از شکستن ناخن ها رعایت شود این است که برای انجام کارهای خانه از دستکش استفاده شود و در نهایت ناخن ها را هی چند وقت یکبار چرب نگه دارید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

لطفا نظر خود را در مورد مقاله بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا