حوادث

پیشنهاد ازدواج / راهکاری برای اغفال در همه زمینه ها

پیشنهاد ازدواج / راهکاری برای اغفال در همه زمینه ها

پیشنهاد ازدواج / راهکاری برای اغفال در همه زمینه ها

مهر ماه سال گذشته جهت شرکت در یکی از سمینارهای مراکز آموزشی مربوط به رشته پزشکی به تهران رفته بودم که با شخصی که خود را به عنوان پزشک متخصص معرفی کرد، آشنا شدم و پس از گذشت مدتی از آشنایی و برقراری ارتباط تلفنی او به من پیشنهاد ازدواج داد و با تحت تأثیر قرار دادن عواطفم …….

اغفال از سوی یک پزشک قلابی

در پی دریافت یک فقره پرونده نیابت قضائی از یکی از شهرهای غربی کشور به دادسرای عمومی و انقلاب کرج و ارجاع آن به پلیس آگاهی استان البرز مبنی بر اغفال از سوی یک پزشک قلابی در پوشش سرمایه گذاری در امر خرید مطب، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت. سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان البرز در رابطه با این پرونده گفت: زوج کلاهبرداری که با معرفی خود به عنوان پزشک متخصص در پوشش سرمایه گذاری در امر خرید مطب از سوژه‌های خود کلاهبرداری می‌کردند، در البرز گرفتار شدند.

پیشنهاد ازدواج / راهکاری برای اغفال در همه زمینه ها

وی گفت: جزئیات پرونده، حاکی از آن بود که شاکی، مهر ماه سال گذشته جهت شرکت در یکی از سمینارهای مراکز آموزشی مربوط به رشته پزشکی به تهران رفته بود که با شخصی که خود را به عنوان پزشک متخصص معرفی کرد، آشنا شد، طبق اظهارات شاکی پس از گذشت مدتی از آشنایی این دو نفر و برقراری ارتباط تلفنی، متهم برای جلب اعتماد مالباخته به وی پیشنهاد ازدواج می‌دهد که با تحت تأثیر قرار دادن عواطف فرد شاکی از او می‌خواهد تا برای دریافت تسهیلات بانکی به منظور خرید مطب با وی شریک شود.

طفره رفتن از تحویل سهم شاکی و استرداد وجه به وی به بهانه‌های مختلف

وی افزود: شاکی که به حرف‌های متهم کاملا اعتماد کرده بود، مبلغ 650 میلیون ریال را به حساب وی واریز کرد؛ اما فرد کلاهبردار به بهانه‌های مختلف از تحویل سهم شاکی و استرداد وجه به وی طفره رفته و پس از مدتی مشخص شد که فرد مذکور در واقع پزشک نیست و با به کارگیری روش‌های متقلبانه از طعمه‌های خود کلاهبرداری کرده و وجه دریافتی را به حساب همسرش واریز می‌کرده است.

شناسایی آدرس متهمان در کرج

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با انجام تحقیقات تکمیلی آدرس متهمان را در کرج شناسایی و پس از اطمینان از حضور متهمان در منزل در یک عملیات غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر و به همراه پرونده متشکله به دادسرای شهرستان ارومیه منتقل کردند. سردار کامرانی صالح گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر کسب مال نامشروع از شهروندان در شهرهای کرج، تهران و ارومیه با معرفی خود به عنوان پزشک متخصص اعتراف کرده و اذعان داشتند که تا کنون با این شیوه یک میلیارد و 300 میلیون ریال وجه نقد از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند.

پیشنهاد ازدواج / راهکاری برای اغفال در همه زمینه ها

حضور در سمینارهای پزشکی برای شکار سوژه

فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص شیوه و شگرد متهمان گفت: متهم اصلی با حضور در سمینارهای پزشکی با معرفی خود به عنوان پزشک متخصص پس از آشنایی با پزشکان به ویژه خانم‌های مجرد و پیشنهاد ازدواج به آنها و جلب اعتماد طرف مقابل به بهانه خرید مطب و سرمایه‌گذاری در این امر، از سوژه‌های خود کلاهبرداری کرده و برای اینکه کسی به وی شک نکند، مبلغ دریافتی را به حساب همسرش واریز می‌کرد.

پیشنهاد ازدواج / راهکاری برای اغفال در همه زمینه ها

 

نویسنده : یلدا توکلی

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا