حوادث

احمقانه‌ترین شوخی دنیا که یک مرد با همسرش انجام داد.

احمقانه‌ترین شوخی دنیا که یک مرد با همسرش انجام داد.

احمقانه‌ترین شوخی دنیا که یک مرد با همسرش انجام داد.

دیگر تحمل ندارم کمکم کنید
خانمی با مراجعه به مرکز مشاوره پلیس آرامش اصفهان در خصوص مشکلش گفت: تقریبا 14 سال از ازدواج من می‌گذرد و صاحب یک دختر هشت‌ساله هستم، چند هفته قبل زمانی که همسرم طبق معمول به محل کارش رفت، من مشغول کارها بودم که دخترم گوشی پدرش را نزد من آورد و گفت: بابا گوشیش را جاگذاشته، وقتی آن را به شارژر وصل کردم پیامکی آمد که نشان می‌داد خانمی با همسرم در ارتباط است، کنجکاو شدم و هرچقدر بیشتر پیامک‌هایی که برایش آمده بود را می‌خواندم، حالم بدتر می‌شد. با همسرم تماس گرفتم و موضوع را با او در میان گذاشتم سریع به منزل آمد، اول زیر بار نمی‌رفت ولی وقتی دید قضیه لو رفته پذیرفت و گفت که اشتباه کرده؛ اما آن‌قدر حالم بد بود که تصمیم گرفتم دخترم را بگذارم و به منزل پدرم بروم. الان حالم خیلی بد است و طاقت دوری دخترم را ندارم؛ درعین‌حال که از دست همسرم هم فوق‌العاده ناراحت و عصبی هستم و دلم نمی‌خواهد به زندگی با او ادامه دهم؛ به اینجا آمدم که کمکم کنید.با همسر این خانم تماس گرفته شد و او نیز در جلسه مشاوره حاضر شد و در مورد اظهارات همسرش گفت: یک ماه پیش خانم جوانی به‌عنوان همکار جدید وارد شرکت شد؛ همان روز اول، همکاران از سر شیطنت تصمیم گرفتند که با دادن پیامک به آن خانم، کمی با او شوخی کنند. متأسفانه یکی از همکاران با گوشی من دائم پیام‌های عاشقانه برای او می‌فرستاد و او هم جواب می‌داد؛درصورتی‌که همسرم من را می‌شناسد تاکنون رابطه‌ای با هیچ زن دیگری نداشته‌ام؛ اما این کار احمقانه دوستم، باعث آزار همسرم شده وزندگی‌ام را به ورطه نابودی کشانده و نمی‌دانم چطور به همسرم بقبولانم که این کار من نیست و از طرفی نیز هرکاری می‌کنم که از پیامک‌های ارسالی از طرف آن خانم نجات پیدا کنم، نمی‌شود. از همسرم می‌خواهم که من را ببخشد و به زندگی بازگردد.

احمقانه‌ترین شوخی دنیا که یک مرد با همسرش انجام داد.

اقدامات مشاوره‌ای

 با انجام مداخلات روان‌شناختی، گفت‌وگو با طرفین و مشخص کردن انگیزه و قصد و نیت مرد از برقراری ارتباط پیامکی با آن، همدلی با زن و درک احساسات آزردگی وی، روشن کردن فرآیند حل بحران به مراجعین کمک شد به زندگیشان بازگردند. خوشبختانه بعد از چند جلسه مشکل حل شد. با توجه به اینکه احساسات مثبت بین آقا و خانم کم شده بود، از این زوج جوان خواسته شد تا اوقات بیشتری را باهم بگذرانند و بهتر بتوانند نیازهای یکدیگر را رفع کنند.

احمقانه‌ترین شوخی دنیا که یک مرد با همسرش انجام داد.

تعارض و کشمکش باعث اختلاف در زندگی زناشویی می شود

کارشناس مرکز مشاوره آرامش دراین‌باره گفت: در ازدواج اگر مکررا تعارض و کشمکش اتفاق افتد و زوجین اجازه تداوم آن را بدهند، اختلاف زیادی بین آنها ایجاد می‌شود که این امر باعث بدی ارتباطات زناشویی می‌شود و با رضایت و خشنودی کاهش می‌یابد. زوجینی که در تعارضات پایدار گرفتارشده‌اند، اغلب گرفتار بی‌وفایی می‌شوند و فکر می‌کنند با شروع روابط جدید می‌توانند به مشکلاتشان پایان ببخشند. آنچه در تاریخچه روابط این زوج کاملا مشهود است؛ احساس ناکامی – طردشدگی از سوی زن به خاطر بی‌توجهی مرد به نیازهای روانی و عاطفی وی است و اتفاق فصلی نیز مانند جرقه‌ای باعث انفجار بشکه باروت شده است.

احمقانه‌ترین شوخی دنیا که یک مرد با همسرش انجام داد.

گوشی خود را به دست هرکسی ندهید

این روانشناس و آسیب‌شناس مسائل اجتماعی گفت: اعتماد بیجا به افراد و دوستان باعث به وجود آمدن خطرات و حوادثی نظیر اتفاقی که برای فردی که در این داستان با همسرش مشکل پیداکرده بود، می‌شود؛ بنابراین ازآنجاکه از گوشی تلفن همراه می‌توان سوءاستفاده‌های زیادی به ضرر صاحب آن کرد، از دادن گوشی خود به دیگران خودداری کنید. همان‌طور که در این داستان ملاحظه کردید، ارتباط دوستِ دارنده گوشی، باعث کشیده شدن یک زندگی به ورطه سقوط بوده است.

عدم صداقت عاطفی در خانواده، زمینه‌ساز سوءظن بین همسران

این آسیب‌شناس مسائل خانواده اظهار داشت: نداشتن صداقت عاطفی در خانواده به این معنا که همسران احساساتشان را چه مثبت و چه منفی نسبت به رفتار یکدیگر آشکار نمی‌کرده‌اند و آن‌گونه که زن بیان می‌دارد همیشه سعی می‌کرده تا احساساتش را سرکوب کند و مرد هم درزمینه بروز احساسات مثبت، ناتوان بوده است؛موجب سوءظن بین آنهاشده است؛ درحالی‌که صداقت موجب افزایش میزان سازگاری در زندگی مشترک می‌شود و سازگاری از ویژگی‌های اصلی یک زندگی مشترک خوب است.

احمقانه‌ترین شوخی دنیا که یک مرد با همسرش انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا