حوادث

قتل فجیع مادر به دست پسر شیشه‌ای و سوزاندن جسدش

قتل فجیع مادر  به دست پسر شیشه‌ای و سوزاندن جسدش

قتل فجیع مادر  به دست پسر شیشه‌ای و سوزاندن جسدش

ابتدای اتوبان بود که متوجه شدم او قصد دارد تا من را برای ترک اعتیاد به مرکز درمانی ببرد. با او درگیر شدم؛ ابتدا گردنش را گرفته بودم که او به صورتم چنگ انداخت؛ ناگهان با پیچ گوشتی داخل ماشین، چندین ضربه به پهلو و کمرش وارد کردم که باعث ….

قتل فجیع مادر  به دست پسر شیشه‌ای و سوزاندن جسدش

کشف جسد سوخته

کشف جسدی در حاشیه‌ یک روستا به نام چهل گیز به کلانتری 174 قیام دشت اعلام شد؛ با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که جسد متعلق به یک خانم با لباس خارج از منزل است که از ناحیه کمر به بالا دچار سوختگی شدید شده، به گونه‌ای که هویت آن قابل شناسایی نیست. کارآگاهان پلیس آگاهی پس از حضور در محل کشف جسد، اطلاع پیدا کردند که راننده یک دستگاه کامیون موفق به کشف جسد شده است؛ راننده کامیون در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در جاده فرعی منتهی به معدن، در حال تردد بودم که یک دستگاه خودروی زرد رنگ را بالای جاده معدن مشاهده کردم. تعجب کردم؛ چراکه این جاده صرفا محل تردد کارگران معدن است و آنها نیز به علت شرایط جاده، کمتر از خودروی شخصی استفاده می‌کنند. با نزدیک شدن به خودروی زرد رنگ متوجه شدم که خودرو تاکسی است؛ در حالی که فاصله زیادی با تاکسی نداشتم، تاکسی شروع به حرکت کرد هنوز تاکسی را در آینه‌ کامیون می‌دیدم که متوجه دودی در حاشیه جاده شدم. توقف کرده و نزدیک‌تر رفتم که ناگهان جسدی را در داخل یک گودال مشاهده کردم وبلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دادم. همزمان با آغاز تحقیقات جهت کشف پرونده جسد کشف شده، خانمی با مراجعه به کلانتری یکی از محله‌های تهران به مأموران اعلام داشت که مادرش به هویت مشخص (62 ساله) از خانه‌اش خارج شده و دیگر مراجعتی نداشته است؛ همزمان با تشکیل پرونده فقدان این خانم 62 ساله، کارآگاهان با بررسی پرونده‌های فقدان موفق به شناسایی هویت جسد کشف شده در منطقه قیام دشت شدند.

قتل فجیع مادر  به دست پسر شیشه‌ای و سوزاندن جسدش

شناسایی و دستگیری پسر مقتوله

در تحقیقات از خانواده فقدانی (مقتوله)، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که پسر بزرگ مقتوله به نام محمد با یک دستگاه خودروی تاکسی کار می‌کند. کارآگاهان با بهره گیری از اطلاعات به دست آمده از راننده کامیون و دیگر اقدامات پلیسی اطمینان پیدا کردند که تاکسی مشاهده شده در جاده معدن، متعلق به فرزند مقتوله است؛ لذا اقدام به دستگیری محمد در محل سکونتش کردند. در همان زمان دستگیری مشخص شد که محمد اعتیاد شدیدی به مصرف شیشه و تریاک دارد.

قتل فجیع مادر  به دست پسر شیشه‌ای و سوزاندن جسدش

اعتراف به قتل مادر

در شرایطی که محمد در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایتی شده بود؛ اما در ادامه تحقیقات و پس از ارائه دلایل و مدارک غیرقابل انکار از سوی کارآگاهان، به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل مادرش اعتراف کرد. محمد که آثار درگیری با مادرش (خراشیدگی روی صورت) هنوز کاملا مشهود بود، در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: به تصور اینکه مادرم قصد رفتن به بیمارستان دارد، به دنبال او رفتم تا او را به بیمارستان ببرم؛ ابتدای اتوبان بود که متوجه شدم او قصد دارد تا من را برای ترک اعتیاد به مرکز درمانی ببرد. با او درگیر شدم؛ ابتدا گردنش را گرفته بودم که او به صورتم چنگ انداخت؛ ناگهان با پیچ گوشتی داخل ماشین، چندین ضربه به پهلو و کمرش وارد کردم که باعث مرگ او شد. بی هدف در داخل بزرگراه در حال حرکت بودم؛ داخل یک جاده فرعی شدم؛ همچنان به راه خود ادامه دادم تا نهایتا در قسمتی از جاده توقف کرده و جسد مادرم را به گودالی در حاشیه جاده منتقل کردم. با بنزینی که همیشه در صندوق عقب ماشین قرار داشت، جسد مادرم را به آتش کشیدم؛ ناگهان متوجه شدم که یک کامیون از پایین جاده در حال نزدیک شدن به من است که بلافاصله سوار تاکسی شده و از محل خارج شدم.

قتل فجیع مادر به دست پسر شیشه‌ای و سوزاندن جسدش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا