حوادث

چگونه دختر جوان در محیط کار قاپ شوهرم را دزدید؟

چگونه دختر جوان در محیط کار قاپ شوهرم را دزدید؟

چگونه دختر جوان در محیط کار قاپ شوهرم را دزدید؟

قرار بود دختری را بیاوریم کمک‌حالمان در مغازه باشد اما…
پایان تلخ با نیتی خیر

چگونه دختر جوان در محیط کار قاپ شوهرم را دزدید؟

«ده سال از ازدواج ما می‌گذرد و شوهرم مدتی است در مغازه‌اش بااینکه من همیشه سخت‌گیر بوده و دوست ندارم زن يا دختری بیاورد و البته همیشه روي اين مسئله خیلی حساس هستم، ولی با اصرار فراوان دختری را که می‌گوید یتیم است و پدر ندارد، به‌كار گرفته. از وقتی‌ اين دختر وارد مغازه همسرم شده مدام سر این موضوع باهم درگیري داریم. چند نوبت به‌طور نامحسوس به مغازه همسرم رفتم و ديدم… .»

چگونه دختر جوان در محیط کار قاپ شوهرم را دزدید؟

دختر جوانی پیداشده كه قاپ همسرم را دزديده

زن جوان خیلی سراسیمه و مضطرب وارد اتاق مشاوره شد و شروع به گريه كرد و گفت: نمی‌دانم چه‌کار كنم؟ به اينجا آمده‌ام تا به من كمك كنيد. به‌تازگی دختر جوانی پيدا شده كه قاپ همسرم را دزديده و او ديگر به من توجهي ندارد. من خیلی زود ازدواج کردم و بااینکه پدرم وضع مالی خوبی نداشت، ولی بسیار پسردوست بود و عقیده داشت که دختر باید زود ازدواج کند. شوهرم در بازار پیش پدرم کار می‌کرد و خیلی مورداعتماد او بود. پدرم می‌گفت پسر خوبی است و بعد از ازدواج، ما درواقع از صفر شروع کردیم و سختی‌های زیادی در زندگی کشیدم تا اينكه ازلحاظ مالی تمکن لازم را پیدا کردیم. من همیشه خیلی خشک و جدی بودم و شوهرم نیز اهل شوخی نبود. رابطه ما همیشه رسمی و مثل یک زن و شوهر صمیمی نبود؛ ولی هیچ‌وقت هم از او چیزی ندیده بودم. ده سال از ازدواج ما می‌گذرد و شوهرم مدتی است در مغازه‌اش بااینکه من همیشه سخت‌گیر بوده و دوست ندارم زن يا دختری بیاورد و البته همیشه روي اين مسئله خیلی حساس هستم، ولی با اصرار فراوان دختری را که می‌گوید یتیم است و پدر ندارد، به‌كار گرفته.

چگونه دختر جوان در محیط کار قاپ شوهرم را دزدید؟

دیگر تحملم تمام‌شده

از وقتی‌که اين دختر وارد مغازه همسرم شده مدام سر این موضوع باهم درگیري داریم. چندنوبت به‌طور نامحسوس به مغازه همسرم رفتم و ديدم كه آن‌ها مدام با هم شوخی می‌کنند. مدتی است كه متوجه شده‌ام باهم بیرون می‌روند و برایش خریدهای آن‌چنانی می‌کند. وقتی‌ از او می‌پرسم كه كجا بودي به من به‌دروغ می‌گوید براي تهيه اجناس مغازه رفته بودم. دیگر تحملم تمام ‌شده و کارم به دارو کشیده است. او با وجود اینکه فهميده من متوجه رفتارش با آن دختر شده‌ام ولي بازهم به کارش ادامه می‌دهد و من نمی‌دانم چه کارکنم؟

چگونه دختر جوان در محیط کار قاپ شوهرم را دزدید؟

خشک‌بودن زن، باعث دل‌زدگی مرد  می‌شود

كارشناس مركز مشاوره آرامش بابیان اينكه خشك‌بودن زن در خانه باعث دل‌زدگی مرد و بريدن از زندگي می‌شود، گفت: يكي از اختلافاتي كه اين روزها دامن‌گیر خانواده‌ها است عدم صميميت بين زن و شوهرها است كه باعث می‌شود دچار دل‌زدگی و دل‌مردگی شوند. وي افزود: زن و مرد دو نقش متفاوت دارند و می‌بایستی ویژگی‌های همان نقش را داشته و به تفاوت‌های زن و مرد توجه کنند تا جذابیت در زندگی زناشویی حفظ شود. اين كارشناس مركز مشاوره آرامش بيان داشت: زندگی ‌مانند باغچه‌ای است که می‌بایستی مدام به آن رسیدگی شود و نیاز به پویندگی دارد؛ لذا می‌بایستی در طول زمان به این مهم توجه شده و باعث سردی روابط
نشود.

چگونه دختر جوان در محیط کار قاپ شوهرم را دزدید؟

زندگی زناشویی و خانوادگی نیاز به پویایی و مراقبت دارد
كارشناس مركز مشاوره آرامش اظهار داشت: هیچ‌گاه این تصور که دوست‌داشتن زیاد و رفتارهای عاشقانه مربوط به دوران عقد و اوایل ازدواج است نباید باعث شود که زن و شوهر همدیگر را رها و با خود این جمله معروف را تکرار کنند که این کارها از ما گذشته است؛ علاوه‌بر آن، تفاوت‌های فرهنگی و جنسیتی می‌بایستی درنظر گرفته‌ و همیشه به اقتدار مرد و در کنار آن به حساسیت و ظرافت زن توجه شود تا سردی روابط زن و شوهر را موجب نشود. در مسئله مذکور زن با رفتار خشک و خشن همیشه همسر خود را تحقیر کرده است. وي افزود: همان‌طور كه در اين ماجرا ملاحظه كرديد اگر بین زوج رفتارهای رسمی وجود نداشت، مرد به دختر موردنظر جلب نمی‌شد. اين كارشناس مشاوره بيان كرد: هرچند كه دختر نیز چون ازلحاظ مالی مشکل داشته و همچنین پدر نداشته او را جایگزین پدر کرده است و هرچند ممکن است ابتدا نیت خیر باشد ولی به‌مرور وابستگی ایجاد می‌شود. كارشناس مشاوره و روان‌شناس مسائل خانواده پیشنهاد می‌کند: زن و شوهر از افراد متخصص همیشه کمک گرفته و به تفاوت‌های فردی توجه کنند و درعین‌حال با بالارفتن سن زندگی، همدیگر را رها نکرده و فقط به فرزندان بپردازند و همیشه اعتماد را در نظر بگیرند؛ چون بدبینی و بی‌اعتمادی آفت زندگی است.

چگونه دختر جوان در محیط کار قاپ شوهرم را دزدید؟

یلدا توکلی – دفتر روزنامه نسل فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا