حوادث

12 ساعت التهاب به دلیل گروگان گیری آران و بیدگل

12 ساعت التهاب به دلیل گروگان گیری آران و بیدگل

«زنگ مدرسه به صدا در آمد و مثل هر روز بچه‌ها با شوق و اشتیاق پس از باز شدن درب‌های مدرسه به سمت خانه روانه شدند، دخترک نیز مثل هر روز به سمت خانه حرکت کرد، اما در این عصر سرد زمستانی انگار اتفاقی قرار بود رخ دهد انگار تله‌ای پیش پای دخترک قرار گرفته بود انگار …»

 فرمانده نیروی انتظامی آران و بیدگل گفت: متهمانی که دختر بچه 10 ساله‌ای را درآران و بیدگل گروگان گرفته بودند بعد از 12 ساعت دستگیر شدند.

دخترم را آدم رباها ربوده‌اند

عصر روز دوشنبه 20 دی ماه دختربچه آران و بیدگلی هنگام برگشت از مدرسه ربوده شد، زنگ مدرسه به صدا در آمد و مثل هر روز بچه‌ها با شوق و اشتیاق پس از باز شدن درب‌های مدرسه به سمت خانه روانه شدند، دخترک نیز مثل هر روز به سمت خانه حرکت کرد اما در این عصر سرد زمستانی انگار اتفاقی قرار بود رخ دهد، انگار تله‌ای پیش پای دخترک قرار گرفته بود، انگار قرار بود او به خانه نرسد، چرا که ماشینی به سرعت جلوی پای دخترک ایستاد و در یک چشم بر هم زدن چند نفر او را به داخل خودرو کشانده و از محل گریختند، همه چیز خیلی سریع رخ داد و زمانی که پدر و مادر او نگران دیر آمدنش شدند و مدام ساعت را می‌نگریستند و سراغش را از همکلاسی‌هایش می‌گرفتند اتفاقی غیر قابل منتظره افتاد.
پس از چند ساعت از ناپدید شدن دخترک تلفن پدر به صدا در آمد و صدایی از آن سوی خط خبر از ربوده شدن دخترک داد.
ربایندگان با پدر دختر بچه تماس برقرار کردند و با تهدید از او خواستند که 400 میلیون تومان پول نقد در ازای آزادی فرزندش پرداخت کند، پدر دختر پس از شنیدن این درخواست فورا پلیس آگاهی را در جریان این حادثه گذاشت و گفت آدم‌رباها دخترم را دزدیده‌اند.

ماموران در جست‌وجوی دختر 10 ساله

سرهنگ مسعود سپهوند فرمانده نیروی انتظامی آران و بیدگل در رابطه با این پرونده گفت: گزارش گروگان‌گیری دختری 10 ساله، ساعت 18 و 40 دقیقه روز دوشنبه 20 دی‌ماه به پلیس انتظامی آران و بیدگل مخابره شد و به دنبال دریافت گزارش ربوده شدن دختر بچه به سرعت پرونده‌ای تشکیل و تیم عملیاتی نیروی انتظامی شهرستان آران و بیدگل وارد عمل شده و تحقیقات ویژه‌ای را انجام و توانستند رد پای ربایندگان را کشف کنند. با به دست آمدن سرنخی از آدم رباها در کمتر از 12 ساعت افراد گروگان‌گیر شناسایی و عملیات دستگیری آنها به سرعت انجام شد.

شناسایی محل نگهداری دخترک در یکی از دشت‌های زراعی آران و بیدگل

کارآگاهان دخترک را در یکی از دشت‌های زراعی آران و بیدگل که توسط ربایندگان در اتاقی زندانی شده بود پیدا کردند و صحیح و سالم به خانواده وی تحویل دادند. با رهایی دختر بچه آدم رباها نیز دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند. سرهنگ مسعود سپهوند فرمانده نیروی انتظامی آران و بیدگل به شهروندان هشدار داد: خانواده‌ها فرزندان خود را توجیه کنند که برای رفت‌وآمد در مسیر خانه تا مدرسه، محل‌های پررفت‌وآمد را انتخاب و از تردد در محل‌های خلوت و همراهی با افراد ناشناس و غریبه بپرهیزند. وی ادامه داد: در صورت وقوع هرگونه حوادث این‌چنینی، شهروندان به پلیس اعتماد کامل را داشته باشند و در نخستین فرصت موضوع را به 110 اطلاع دهند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا