آشپزی و آشپزخانه

بستنی هندوانه ای مخصوص شب یلدا( Melon Ice Cream)

بستنی هندوانه ای مخصوص شب یلدا( Melon Ice Cream)

اگر در شب یلدای امسال دوست دارید خلاقیت به خرج دهید ما به شما بستنی هندوانه ای را پیشنهاد میدهیم. با درست کردن این بستنی میوه ای شب خاطره انگیزی را تجربه کنید.

یستنی هندونه به شیوه شب یلدا

هندوانه را قاچ کنید و به اندازه دو پیمانه به صورت مکعبی آن را برش بزنید. هسته هندوانه های مکعبی شکل را در بیاورید و هندوانه ها را روی سینی بچینید و سی دقیقه در فریزر بگذارید تا هندوانه ها حالت نیمه یخ زده بشوند. سپس به این هندوانه ها یک یا دو قاشق پودر شکر و به انداره سر قاشق چایخوری نمک اضافه کنید و در مخلوط کن بریزید و به صورت پوره در بیاورید. به اندازه یک قاشق سوپ خوری شکلات چیپسی به هندوانه ها اضافه کنید و در قالب بستنی یخی بریزید دقت کنید تا سر لیوان آن را پر نکنید و سه سانت تا سر لیوان باید خالی باشد.

در قالب چوب بستنی را فرو کنید و آن را در فریزر بگذارید تا سفت شود. ربع پیمانه بستنی وانیلی را از فریزر بیرون بیاورید و وقتی بستنی آب شد قالبها را از فریزر بیرون آورده و بستنی آب شده را روی هندوانه های یخ زده بریزید تا یک سانت روی هندوانه ها باید با بستنی پوشش داده شود. سپس قالب را دوباره در فریزر قرار دهید بعد از یخ زدن لایه سفید رنگ یک یا دو کیوی سبز و سفت را پوست بکنید و قسمت سبز کیوی را با غذاساز پوره کنید . پوره های کیوی را روی لایه سفید رنگ بستنی بریزید و دوباره قالب را در فریزر بگذارید. با یخ زدن کیوی های پوره شده بستنی هندوانه ای قابل مصرف است.

خلاقیت در هندوانه شب یلدا
بستنی هندوانه ای مخصوص شب یلدا( Melon Ice Cream)

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا