روانشناسی

از کجا بفهمیم همسرمان راست میگوید؟

از کجا بفهمیم همسرمان راست میگوید؟

برای اینکه بدانید همسرتان به شما راست میگوید یا خیر ما راهکارهایی را به شما پیشنهاد میدهیم .

به دلیل مشکلات اقتصادی امروزه زوج ها بیشتر اوقات را کار میکنند و زمان کمتری را در کنار هم میگذرانند با این اوصاف چگونه میتوان از میزان صداقت طرف مقابل مطمئن شد؟ با دانستن راهکارهایی میتوانید از میزان صداقت طرف مقابلتان مطمئن شوید.

گوشی موبایل خود را در اختیارش بگذارید. مثلا وقتی پشت فرمان هستید و گوشیتان زنگ میخورد اجازه دهید همسرتان تلفنتان را جواب دهد این به همسرتان قوت قلب میدهد و به شما اعتماد کامل میکند. این کار باعث میشود همسرتان فکر کند شما هیچ ارتباط پنهانی ندارید. سعی کنید در نبود همسرتان پیام های او را چک نکنید زیرا دچار سوء تفاهم های زیادی میشود.

وقت کافی برای همسرتان بگذارید.

اگر زمان لازم و کافی را برای همسرتان بگذارید  و در هر روز یک تایم مشخصی را به کنار هم بودن اختصاص دهید او با شما خیلی راحت حرف میزند. این باعث میشود او از در کنار شما بودن لذت ببرد.

همسرتان را سیم جین نکنید.

اگر همسرتان درباره امور عادی و روزانه شما را سین جیم میکند این یک رفتار غیرعادی میباشد و نشان میدهد همسرتان به شما اعتماد ندارد و حس میکند شما چیزی را از او پنهان میکنید. قرار دادن همسرتان در تنگنا باعث میشود اعتماد از بین برود.

به همسرتان اجازه دهید مدتی را دور از شما باشد تا افکارش را سروسامان دهد. آقایان یک زمانی را نیاز دارند تا تنها باشند تا به تعدیل احساساتشان بپردازند و به همه چیز مسلط بشوند. همه خانم ها باید به شوهرشان اجازه دهند تا اوقاتی را تنها باشند.اگر مردان بیش از حد دوست داشته باشند تنها باشند این نشانه بدی است و احتمال از هم پاشیدگی زندگی بالا میرود.

ایجاد حساب بانکی مشترک:

یکی از نشانه های اعتماد کامل زوجین داشتن حساب بانکی مشترک میباشد این نشان میدهد زن و شوهر دوست دارند در همه چیز با هم سهیم باشند.
مشترک کردن حساب های بانکی یا استفاده از یک ادمین در شبکه های اجتماعی توسط زن و شوهر یا نامزدها می تواند نشان دهنده اعتماد کامل آنها به یکدیگر باشد و اینکه می خواهند در همه امور با هم سهیم باشند و چیزی برای مخفی کاری ندارند.
درباره احساساتش با شما به راحتی صحبت می کند
زمانی که مردها با خانم ها درباره احساسات، نگرانی ها و ترس هایشان صحبت می کنند یعنی به آن زن اطمینان کامل دارند و او را محرم اسرار خود می دانند.چرا که آقایان در خصوص امور شخصی خود یا احساسات بسیار محافظه‌کار بوده و تمایلی به بازگو کردن آن جز نزد افراد معتمد ندارند.
به چشم های او نگاه کنید
برقراری تماس چشمی یکی دیگر از راهکارهای بسیار موثر در درک احساسات طرف مقابل و سنجش راستگویی افراد است. هر چقدر هم که فرد به لحاظ روحی قوی باشد اگر یک نکته پنهان، خیانت یا دروغ در رابطه وجود داشته باشد، می توان از تغییرات در مردمک چشم، رنگ صورت یا پریشانی هنگام پاسخ به سوالات به آن پی برد.
اکنون اگر دریافتید که همسر یا نامزدتان با شما رو راست نیست، باید با آرامش با او صحبت کنید و مشکلات را باز کنید زیرا اگر بی تفاوت از کنار آنها عبور کنید یا با پرخاشگری و رفتار اشتباه با این قضیه برخورد کنید، به زودی همسر یا نامزد خود را از دست خواهید داد، دراین موارد صحبت با مشاور به عنوان یک راهکار موثر توصیه می شود.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا