مشاوره زناشویی

علت تمایل نداشتن مرد به دخول چیست؟/کاهش میل جنسی مردان

علت تمایل نداشتن مرد به دخول چیست؟/کاهش میل جنسی مردان

 

علت کاهش میل جنسی در مردان چیست؟

 

در زیر مشکل خانمی را بررسی میکنیم که شوهرش قبل از عروسی و هنگام عقد خیلی از لحاظ جنسی خوب بوده اما بعد از عروسی دچار مشکل شده است و به اختلال دچار شده است.

سلام
من سه سال ازدواج کردم.  یک سال هم که عقد بودم بنظرم همسرم از لحاظ جنسی خوب بود و خیلی مشتاق برای برقرای رابطه بود اما از وقتی ازدواج کردیم خیلی سرد شد ما در رابطه های اولیه موفق به دخول نشدیم و از همون موقع با اینکه من خیلی اصرار داشتم سه ماه فاصله می افتاد. بعد از اینکه موفق هم شدیم شوهرم خیلی بی تمایله به رابطه انقدر که چهار پنج ماه یکبار به اصرار من رابطه داره….
اینم بگم که همسرم رابطه عاطفیش خیلی باهام خوبه بغل و بوسه و…  و اکثرا تحریک میشه و نعوظم داره ولی در همون حد اصلا تمایلی به ادامش نداره فقط درحد بغل و بوسه…
همسرم درگیری فکری کارش خیلی زیاده ولی هرچقدم زیاد باشه نباید باعث شه انقدر سرد باشه….
پیش سکسولوژیست فرستادم  دکتر ارجاع داد به روانپزشک که روانپزشک دوسری قرص ضد اضطراب داد و هیچ تغییری نکرد.
با او صحبت که می کنم میگه باشه از این به بعد هفته ای یکبار ولی بازم هیچ تغییری نمی کنه…. من از لباس های تحریک کننده هم استفاده می کنم ولی بازهم شوهرم تحریکم میشه ولی  رابطه جنسی برقرار نمی کنه .خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید واقعا مستاصل شدم

پاسخ زهرا عباسی:

بایدازچندجنبه بررسی شوند،ایشان شایدخاطره نافرم ازسکس دارند یا دردحین سکس بخاطرواریکوسل یافتق دارند،روند پورنو در دوران تجرد ایشان باید بررسی شود،و مزاج ایشان هم بررسی لازم داره،شاید توان جنسی کم شده است.

کاهش میل جنسی در مردان
علت تمایل نداشتن مرد به دخول چیست؟/کاهش میل جنسی مردان

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا