پزشکی و سلامت

درمان عفونت واژن با جوش شیرین

 درمان عفونت واژن با جوش شیرین

از جمله بیماری های زنان که بسیار هم شایع میباشد عفونت واژن است که دلایل زیاد و متفاوتی دارد. بیشتر عفونتها به صورت قارچند و خارج شدن آنها از بدن با ترشحات دوران پریود اتفاق می افتد. عفونت واژن برای زن حامله خطرناک تر است. نباید داروها را به صورت خودسر و بی رویه استفاده کرد.

آیا برای جنین تزریق جوش شیرین و آب در واژن خطرناک است؟

جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی دکتر مرجان قاجار در این رابطه میگوید اگر یقین دارید که ترشحاتتان قارچی شکل است تزریق جوش شیرین مشکلی ندارد ولی اگر عفونت شما از نوع دیگری باشد عفونت بهتر که نمیشود هیچ بدتر هم میشود.. پس برای تشخیص نوع عفونت میبایست به پزشک مراجعه کرد تا داروی مناسب برای شما تجویز شود. خود درمانی نکنید خصوصا اگر حامله هستید.

تعیین روز تخمک گذاری از زبان دکتر فاطمه کیخواه:

به صورت دقیق اطلاع از زمان تخمک گذاری ساده نیست اگر سیکلتان 28 روزه و منظم باشد اصولا 14 روز قبل از شروع پریود بعدی تخمک گذاری اتفاق می افتد. اگر به صورت دقیق بخواهید بدانید از کیت تخمک گذاری میتوان بهره برد که کار با آن هم مشکل نیست و از داروخانه ها میتوان تهیه کرد. این کیت را باید در ادارتان بگذارید. اگر دو خط قرمز روی آنها نمایان شود به معنی این است که زمان تخمک گذاری شما نزدیک است و بین 24 تا 36 ساعت دیگر تخمکتان آزاد میشود. به دلیل سخت بودن تشخیص زمان تخمک گذاری به صورت دقیق جهت باردار شدن، اگر قصد بارداری دارید هر یک شب یا دوشب در میان با همسرتان رابطه جنسی برقرار کنید زیرا رابطه جنسی منظم شانستان را برای حامله شدن زیاد میکند.

عفونت واژن

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا