فناوری

انفجار دوباره گوشی آیفون 6s

انفجار دوباره گوشی آیفون 6s

گوشی های اپل امروزه حتی در ایران جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند و خیلی ها آن را برترین میدانند. اما آیا از انفجار آنها چیزی شنیده اید؟

طبق آخرین گزارشات به دست آمده یک گوشی iphone 6s  دیگر وقتی در حال شارژ بوده است به انفجار دچار شده است. صاحب این گوشی خانمی در کالیفرنیای آمریکا است و ادعا کرده پس از انفجار نمیتواند از آن استفاده کند.

این اتفاق در روز جمعه افتاده است. گوشی هم اورجینال بوده و در حالی که با آداپتور مخصوص خودش در شارژ بوده در ساعت 3 نیمه شب منفجر شده است و صاحب آن از صدای وحشتناک و بوی سوختگی ناشی از آن از خواب بیدار شده است در حالی که دود غلیظ و سیاهی از آن خارج شده است.

از زمان خرید گوشی تنها سه ماه گذشته بود . بعد از این اتفاق این فرد با پشتیبانی اپل تماس گرفته بود و یک عکس از گوشی سوخته برای آنها ارسال کرده بود. با مشاهده این امر فروشگاه  apple store  یک آیفون دیگر برای وی فرستاد.

به این خانم آسیبی نرسیده است اما وسایل خانه اش که نزدیک گوشی در حال شارژ بودند دچار آسیب شده اند. این وسایل عبارتند از یک پایه نگه دارنده اپل واچ ،یک میز و یک عینک.

اول هفته گذشته هم یک آیفون 6s دیگر در جیب یک دانش آموز منفجر شد و وی صدمه دید. این آتش سوزی ها علت مشخصی ندارد. از جمله دلایل احتمالی میتوان به  نقص در مدار برق این گوشی ها و باتری معیوب آنها اشاره کرد.

شرکت اپل هنوز در پی بررسی این انفجارهاست.
گوشی اپل

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا