آرایش و زیبایی

لیزر موهای زائد با جديدترين ليزر الكس سرد ٢٠١٦

لیزر موهای زائد با جديدترين ليزر الكس سرد ٢٠١٦

دکتر مریم ملکی

اگر از رويش زياد موهاى بدن خود خسته شده‌ايد يا دچار موهاى زيرپوستى و لك و جوش ناشى از آن هستيد، ليزر موهاى زائد باعث می‌شود تا پوستی زیبا و نرم‌تر در مقایسه با گذشته داشته باشید؛ علاوه بر این از روش‌های موقتی مانند استفاده از ژیلت و تیغ، موم و اپیلاسیون راحت خواهید شد؛ زيرا اين روش‌ها علاوه بر هزینه‌بربودن، موجب آسیب‌های زیادی به پوست خواهند شد.
مشكلات فعلى اغلب ليزرهاى مو:
١. دردناك‌بودن درمان؛
٢. سوختگی‌های شدید و ایجاد لک‌های قهوه‌ای مقاوم؛
3. تعداد زياد جلسات درمان؛
4. ازبين‌نرفتن كامل و فقط کرکی‌شدن موها؛
5. نداشتن قابلیت درمان روی پوست‌هاى تيره؛
6. نداشتن قابليت استفاده از لیزر روی پوست‌های برنزه شده.
الکس سرد کوترا، انقلابی نوین در لیزر موهای زائد
این لیزر برای رفع مشکلاتی که سایر دستگاه‌ها داشتند، ارائه شده است. الکس کوترا به‌راحتی برای تمامی پوست‌ها استفاده می‌شود و دیگر مشکل رنگ پوست و ضخامت مو را نخواهد داشت.
پیش از اینکه این دستگاه ارائه شود، لیزر موهای زائد برای افرادی که سولاریوم رفته یا آفتاب‌گرفته بودند، قابلیت استفاده نداشت؛ اما متخصصان کشور آمریکا پس از بررسی‌های بسیار زیاد، موفق به ساخت تکنولوژی الکس سرد یا Cold Alex توسط کمپانی CUTERA آمریکا شدند. این دستگاه با قدرت بسیار بالاتر و کارایی بسیار حیرت‌انگیز قادر به لیزر انواع پوست‌ها و ازبین‌بردن تمامی موها حتی موهای كركى است.
نکته‌ی جالب توجه در رابطه با این دستگاه، این است که شما برای رفع موهای زائد بدن، نيازى به جلسات متعدد و بسیار طولانی نخواهید داشت و با استفاده از این تکنولوژی در کمترین جلسات لازم، بیشترین میزان موفقیت را خواهید دید؛ همچنین این دستگاه بدون حرارت است و هیچ‌گونه جای سوختگی بر جای نخواهد گذاشت. این دستگاه توسط سازمان غذا و دارو آمریکا FDA تایید شده و کلینیک تخصصى هور مفتخر است خدمات لیزر موهای زائد را با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و براى اولين بار در اصفهان  به شما عزیزان ارائه کند.
اين دستگاه کمترین تعداد جلسات لیزر و بیشترین میزان رضایت‌مندی (95درصد) بیماران را طبق آخرین نظرسنجی‌ها در آمریکا و اروپا با  نتیجه‌گیری در كمترين جلسات نسبت به ساير دستگاه‌ها داشته است.

ویژگی‌های بارز این دستگاه:

1. تلفیق دو لیزر الکساندرات Alexandrite و N-Dyag
2. آخرین تکنولوژی ۲۰۱۶ آمریکا در رفع موهای زائد؛
3. زیر نظر پزشک متخصص و مجرب.
4. دست‌یابی به نتیجه‌ی ایده‌آل در حداقل تعداد جلسات و بالاترین سرعت ممکن؛
5. موثر در درمان تمامی انواع موهای زائد، حتی کرکی و نازک؛
6. قابل استفاده برای تمام نواحی بدن؛
7. بالاترین سیستم کولینگ بدون درد و تضمینی؛
8. تاثیرگذاری بعد از اولین جلسه‌ی درمانی.

ویژگی‌های الکس کوترا:

همان‌طور که بیان شد، این دستگاه ساخت کمپانی کوترا آمریکاست و برای رفع موهای زائد بدن و حتی حساس‌ترین نواحی بدن طراحی شده است. الکس کوترا از دو تکنولوژی الکس سرد با طول موج 755nm و ND Yag به‌صورت پالس واقعی با طول موج 1064nm استفاده می‌کند که این امکان باعث می‌شود جلسات لیزردرمانی، بسیار کوتاه و روش درمان متفاوت باشد؛ همچنین سوختگى و درد نداشته و كمترين تعداد جلسات درمانى را داشته باشد.
امروزه استفاده از این دستگاه بسیار ایده‌آل، کم‌هزینه، بی‌دردسر و با نتایج بسیار موفق توصیه می‌شود. قدرت بی‌شمار این دستگاه با سایر دستگاه‌های لیزر مقایسه‌پذیر نیست و به جرات می‌توان گفت که بهترین و کامل‌ترین دستگاه ارائه شده در زمینه‌ی حذف لیزر موهای زائد است.
به‌جز ويژگي‌هاى دستگاه ليزر كه در ميزان موفقيت ازبين‌بردن موى زائد از اهميت بسيار بالايى برخوردار است، نكات ديگرى هست كه پزشك معالج  براى به‌دست‌آوردن

بهترين نتيجه بايد آن‌ها را درنظر بگيرد:

رنگ مو: هرچه مو تیره‌تر و رنگدانه بیشتر باشد، درنتیجه جذب انرژی لیزر بیشتر و در نهایت جواب‌گیری بهتر می‌شود.
تیپ پوستی: هرچه پوست روشن‌تر و رنگدانه‌های سطح پوست کمتر باشد، در نتیجه احتمال سوختگی سطح پوست کمتر و میزان جواب‌گیری بیشتر می‌شود؛ اما هرچه سطح پوست تیره‌تر باشد، ریسک سوختگی بالاتر و تعداد جلسات نیز بیشتر می‌شود.
ضخامت مو: هرچه ضخامت مو بیشترباشد، جواب‌گیری بهتر می‌شود.
تعداد جلسات: رعایت فواصل درست میان جلسات لازم است.

لیزر پوست

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا