بازیگران

کدام بازیگران از همسرشان جدا شده اند؟(سری اول)

کدام بازیگران از همسرشان جدا شده اند؟(سری اول)

طلاق بازیگران از همسر خود:

هنرمندان خصوصا بازیگران و خوانندگان که چهره سرشناسی دارند همیشه حاشیه سازند. یکی از حاشیه هایی که در مورد هنرمندان وجود دارد همین ازدواج و طلاق آنهاست. کوچکترین حرکتی در این مورد برای دنبال کنندگان اخبارشان خیلی جذاب است. در کل بازیگران زیر ذره بین قرار دارند هرچند خیلی این موضوع دلخواهشان نیست. امروز میخواهیم به معرفی بازیگرانی بپردازیم که از هم جدا شده اند.

طلاق بابک ریاحی پور آهنگساز از مهتاب کرامتی

این آهنگساز  معروف که تخصصش در گیتار باس میباشد ، زمینه فعالیتش موسیقی راک است و زودتر از کرامتی وارد سینما شده بود و موسیقی فیلم فاتح را بر عهده داشت. مهتاب کرامتی با فیلم مردی از جنس بلور به سینما آمد. آنها با هم ازدواج کردند اما پس از مدتی جدا شدند. اکنون کرامتی هم به بازیگری مشغول است هم در یونیسف فعالیت میکند علاوه بر آن در یک موسسه طراحی لباس هم کار میکند.

هومن سیدی و آزاده صمدی هنرمندانی هستند که با وجود نقش آفرینی  سریال راه بی پایان بیشتر دیده شدند اما در طی انتشار خبری هومن سیدی خیر جداییش را از آزاده صمدی منتشر کرد.

طلاق خسرو شکیبایی از تانیا جوهری:

خسرو شکیبایی با دوبلری در دهه 40 وارد عرصه هنر شد اما ناکام شد و به سمت تئاتر رفت. با فیلم خط قرمز در مسعود کیمیایی به سینما آمد. تانیا جوهری هم در عرصه تئاتر فعالیت میکرد و در طی تئاتر با هم آشنا شدند و این آشنایی به ازدواچ منجر شد. این ازدواج چون در آن دهه این دو بازیگر مطرح نبودند چندان جنجالی نبود.

طلاق محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان

محمدرضا شریفی نیا در طی ازدواچ با آزیتا حاجیان صاحب دو دختر به نام های ملیکا و مهراوه شد. شایعاتی در زمینه ازدواج دوباره هر کدام از آنها منتشر شد که حاکی از ازدواج محمدرضا شریفی نیا با رز رضوی  و آزیتا حاجیان با همکلاسی دانشگاهش بود اخبار موثقی در این زمینه در دست نیست.

طلاق داریوش فرهنگ از سوسن تسلیمی

آشنایی این زوج هنرمند هم از طریق تئاتر بود بعد از سالها زندگی مشترک در فیلم سینمایی شاید وقتی دیگر با هم نقش زن و شوهر را بازی کردند. سوسن تسلیمی با فرزندش به سوئد رفت و در تئاتر سوئد چهره مشهوری پیدا کرده است. اما داریوش فرهنگ ایران مانده است.

جدایی آناهیتا نعمتی از ابوالفضل پور عرب:

آناهیتا نعمتی با فیلم هیوا از رسول ملاقلی پور وارد سینما شد. در آن زمان ابوالفضل پور عرب معروف بود و با هم ازدواج کردند اما چند سال است که از هم طلاق گرفته اند.

طلاق یوسف مرادیان از سارا خویینی ها

این زوج هنری هم مدتهاست به زندگی مشترکشان خاتمه دادند.

جدایی فریبرز عرب نیا از آتنه فقیه نصیری و عسل بدیعی

فریبرز عرب نیا ابتدا با آتنه ازدواج کرد و پس از جدایی از او با عسل بدیعی زندگی مشترکش را شروع کرد اما ازدواج دومش هم به شکست منجر شد.

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا