فناوری

همه چیز درباره آیفون7، قیمت آیفون 7

همه چیز درباره آیفون7، قیمت آیفون 7

به گفته رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی درباره گوشی iphone 7 ، این موبایل های اپل جدید به شکل قاچاق به بازار آمده است و رجیستر نمیشوند.

سه روزی میشود که پای گوشی های اپل جدید تحت عنوان +iphone 7 , iphone7 به بازار ایران باز شده است. این گوشی های جدید شرکت اپل با قیمتهای بسیار گران از حدود شش ملیون و پانصد هزار تومان تا هشت ملیون تومان فروخته میشوند. در صورتی که آیفون 7 دارای قیمت 649 دلار و آیفون 7+ دارای قیمت 760 دلار  در بازار جهانی میباشد.

iphone 7 که در حال حاضر در بازار است قاچاق است.

رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی،غلامحسین کریمی گفت گوشی های آیفونی که تازه به بازار وارد میشوند قاچاق میباشند و ما از مشتریان توقع داریم به این موضوع توجه کنند. وی افزود این گوشی در حال حاضر با قیمتی به فروش میرسد که خیلی بیشتر از قیمت واقعی آن است.

آیفون 7 قاچاق نخرید زیرا رجیستر نمیشود.

کریمی در ارتباط با رجیستر شدن آیفون های 7 قاچاقی گفت امکان ثبت و رجیستری این گوشی های اپل در شبکه موبایل ایران وجود ندارد و حتی اگر رجیستر شوند خیلی زود از مدار خارج میشوند.

برای خرید گوشی آیفون 7 چه کنیم؟

کسانی که میخواهند آیفون 7 تهیه کنند باید شناسه گوشی(IMEI) را استعلام کنند . آنها باید به فاکتور اصلی خرید و مهر فروشگاه دارای جواز صنفی نیز توجه کنند.

چگونه بفهمیم گوشی آیفون 7 اصلی است؟

شماره شناسه گوشی یا همان IMEI را باید به شماره سامانه ۳۰۰۰۸۸۸۷ پیامک کنیم تا از اصلی بودن گوشی مطمئن شویم.

رجیستر کردن گوشی های مسافری آیفون ۷

رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی گفت: در صورت تهیه این گوشی در خارج از کشور مسئولیت بر عهده خود خریدار است زیرا در صورت خارج شدن از شبکه ما هیچ تعهدی نمیدهیم. پس این گوشی ها را از خارج تهیه نکنید.

در کمتر از 14 روز دیگر چند شرکت به ثبت سفارش ورود آیفون ۷ در داخل کشور میپردازند و آیفون به شکل رسمی وارد ایران میشود.

قیمت آیفون 7 و آیفون 7+ چقدر است؟

قیمت آیفون 7 تقریبا 2700000 تومان میباشد البته با در نظر گرفتن رنگ، ظرفیت و مدل قیمت های مختلفی دارد اما تقریبا از 2700000 تومان قیمت آن شروع میشود. فروشندگانی که این گوشی را به صورت رسمی وارد میکنند آیفون7 را با تایید رجیستری و فاکتور رسمی فروش به مشتری میدهند.

جمع شدن آیفون7 قاچاقی از بازار:

برای برخورد با کالای قاچاق از ورود هر گونه گوشی قاچاق آیفون 7 جلوگیری میشود و در صورت مشاهده با عوامل فروش برخورد میشود.

گوشی های آیفون7

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا