آرایش و زیبایی

لاغری فقط در سه روز با میوه

لاغری فقط در سه روز با میوه

آیا میدانستید با میوه خوشمزه موز تنها سه روزه لاغر میشوید؟ امتحانش ضرری ندارد. اگر شما هم از اضافه وزن رنج میبرید حتما این روش طبیعی کاهش وزن را هم امتحان کنید.

خوردن موز طبق شرایطی که در زیر میگوییم میتواند سه کیلو از وزن شما را کاهش دهد. در مورد کاهش وزن با موز نطرات متفاوت است. بعضی ها میگویند موز به دلیل داشتن کربوهیدرات زیاد در کاهش وزن موثر نیست و عده ای معتقدند موز به دلیل داشتن مواد مغذی برای کاهش وزن مفید است.

موز با داشتن قند بالا یا همان کربوهیدرات تاثیر زیادی روی میزان قند خون نمیگذارد.  گلوکز  موز کم است برای همین خوردن آن نسبت به سایر غذاها قند خون را تا اندازه قابل قبولی بالا میبرد. برای کنترل حس گرسنگی گلوکز مفید است و برای کاهش وزن خیلی مناسب است.

موز به دلیل داشتن گلوکز پایین و فیبر بالا سبب میشود فرد برای زمان طولانی تری حس سیری داشته باشد، همچنین چربی و کالری موز کم است و مواد مغذی زیادی دارد. داشتن طعم خوشمزه موز سبب میشود از رژیم گرفتن با موز لذت ببریم.

اکثر افراد گیاهخوار ده تا دوازده موز در هر هفته میخورند و وزن بدنشان هم ایده آل است. زیرا آنها غذاهای چرب مصرف نمیکنند. با ترکیب غذاهای چرب با موز که قند دارد به صورت چربی در بدنمان جمع میشود. پس با کنترل مصرف چربی میتوان بدون داشتن حس گناه موز بخوریم . با خوردن موز، پوستمان لطیف میشود، سموم اضافی از بدن دفع میشود و سیستم گوارشمان بهبود میابد.

از دیگر خواص موز میتوان به داشتن منیزیم ، پتاسیم ،ویتامین B اشاره کرد. موز کلسترول یا چربی ندارد و برای  کلیه‌ها ،استخوان‌ها،سیستم عصبی و قلب مفید است و به بهبود سیستم ایمنی بدن کمک میکند.

رژیم غذایی با موز:

اگر به دنبال راهی سریع و خوشمزه برای کاهش وزرنتان هستید از موز غافل نشوید. موز به تولید هورمون شادی (سروتونین) در بدن کمک میکند. رژیم غذایی با موز سبب میشود فرد به افسردگی دچار نشود که در رژیم گرفتن عامل مهمی است. با این رژیم در 3 – 4 روز سه چهار کیلو لاغر میشوید.

رژیم غذایی با موز

برای 3 تا 4 روز هر روز سه تا چهار فنجان شیر کم‌چرب را بردارید و با 3 تا 5 موز قاطی کنید. میتوان در صورت دلخواه از ماست به جای شیر استفاده کرد. همچنین میتوان شیر و موز را جداگانه خورد یا ترکیب کرد و بعد مصرف کرد. اگر دوست دارید معجون درست کنید، یک فنجان شیر را با چند تکه یخ کوچک و یک موز بردارید و با هم مخلوط کنید. اگر نمیخواهید از یخ استفاده کنید در صورت تمایل میتوانید موز را از جند ساعت قبل در فریزر بگذارید. با این رژیم 3 کیلو در سه چهار روز لاغر میشوید.

رژیم لاغری باورنکردنی با موز

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا