آشپزی و آشپزخانه

طرز تهیه غذای لذیذ چیکن استراگانوف

طرز تهیه غذای لذیذ چیکن استراگانوف

 

اگر به دنبال درست کردن یک غذای لذیذ هستید پیشنهاد میکنیم برای یکبار هم شده این غذا را امتحان کنید مطمئنا جزو غذاهایی میشود که دائم آن را درست خواهید کرد. چیکن استراگانف هم به اندازه بیف استراگانف خوشمزه است و هزینه پختن آن هم چون از مرغ استفاده میشود ارزانتر گوشت در می آید. با خوردن این غذا مشتری دائم آن میشوید. پس  وقت را تلف نکنید و با ما همراه باشید تا طرز تهیه این غذای لذیذ را به شما بگوییم.

مواد لازم برای چیکن استروگانف

500 گرم قارچ
یک عدد خامه صبحانه
یک عدد پیاز متوسط
500 گرم مرغ
نمک و روغن به میزان کافی

روش تهیه چیکن استروگانف

در مرحله اول پیازها را خرد کرده و با روغن تفتش بدهید . بهتر است هیچ ادویه ای حتی زردچوبه در آن نریزیم. البته این موضوع کاملا سلیقه ای است. قارچ ها را بشکل ورقه ای خرد کنید. مرغ را به صورت تکه های کوچکی خرد کنید. به پیاز تفت داده شده مرغ های تکه شده را هم اضافه میکنیم و با هم تفت میدهیم تا رنگ مرغ بصورت پخته شده بنظر برسد.
در مرحله بعد قارچ ها را به پیاز و مرغ اصافه میکنیم و به میزان کمی هم میزنیم و خامه را بدون فاصله را روی مواد میریزیم. با اضافه کردن خامه و قارچ ها کمی آب باز میکند. اگر میخواهید قارچ هایتان تر و تازه بمانید سه چهار دقیقه بیشتر لازم نیست روی حرارت باقی بماند تا قارچ ها شل نشوند. میتوان چیکن استراگانوف را با سیب زمینی سرخ شده یا پاستا سرو کرد.

طرز تهیه چیکن استروگانف

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا