حوادث

کتک زدن کودک 6 ساله توسط دندانپزشک

کتک زدن کودک 6 ساله توسط دندانپزشک

یک دندانپزشک اصفهانی دختر شش ساله ای را که برای دندانش به او مراجعه کرده بود مورد ضرب و شتم قرار داد. روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان موضوع را بررسی کرد.

در یک اطلاعیه پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با حضور دندانپزشک ، والدین کودک و بازرسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جلسه ای تشکیل شد . دندانپزشک در یک کلینیک خصوصی کار میکند. مراحل رسیدگی به این ضرب و شتم در حال بررسی است.

خبری که در اینرنت و شبکه های اجتماعی منتشر شده است حکایت از این دارد که دختر بچه 6 ساله ای که با مادرش برای کشیدن دندانش به دندانپزشک مراجعه کرده بود مورد اذیت پزشک قرار گرفت.

داشتان از این قرار بود که دختر کوچکی به نام یسنا از دندانپزشکی ترس زیادی داشت ، وقتی دکتر او را معاینه کرده خیلی بیتابی کرده است و همکاری کافی را با دکتر نکرده است. بعد از گذشت چند دقیقه دکتر به مادر یسنا میگوید بیرون منتطر بماند. مادر یسنا به دکتر میگوید در صورتی که یسنا نگذاشت کارتان را بکنید او را دعوا کنید. بعد از اینکه مادر بیرون میرود دکتر یسنا را کتک زده و یسنا از درد کتک درد دندان را یادش رفته است. بعد از کشیدن دندان مادر که جای کتک را روی دست و صورت دخترش میبیند به دکتر اعتراض میکند دکتر هم در پاسخ میگوید او را نزده بلکه خواسته کاری کند تا از دندانپزشکی نترسد.

خانواده یسنا در حال پیگیری موضوع هستند.

ضرب و شتم کودک 6 ساله توسط دندانپزشک

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا