حوادث

قتل عروس جوان قبل از عروسی

قتل عروس جوان قبل از عروسی

خانه ای که در کوچه ای قدیمی در خیابان دامپزشکی قرار داشت شاهد قتل عروس جوان 16 ساله بود. در تاریخ 26 تیر این اتفاق وحشتناک در طبقه سوم این خانه رخ داد.  در یک اتاق 12 متری با فرش های بی رنگ شده جنازه دختر نوجوانی افتاده بود که روی جسد را با یک پارچه مشکی کشیده بودند. اتاق کاملا بهم ریخته بود و پنجره قدی  منتهی به پشت بام هم شکسته بود . این اوضاع درهم و شواهد نشان میداد بین این زن و شوهر بحث و جدل اتفاق افتاده است.

همسایه ها میگفتند هیچ صدایی از دعوای بین این زن و شوهر نشنیده اند. مقتول 16 ساله اسمش نازنین بود. سهراب که مهندس بود یکسال پیش با نازنین عقد کرد. سهراب در خانه مادربزرگ نازنین اجاره نشین بود و از این طریق با هم آشنا شده بودند. قرار بر این بود چند هفته بعد سهراب و نازنین عروسی کرده و زندگی مشترکشان را آغاز کنند. نازنین قبل از اینکه لباس عروسی را تنش کند به قتل رسید.
به گفته خانواده نازنین این زن و شوهر هیچ مشکلی با هم نداشته اند و عاشق هم بوده اند.صبح روز شنبه سهراب به کلانتری قلهک رفت و قتل نازنین را گردن گرفت. این داماد جوان به پلیس گفت: چند ساعت قبل با همسرش مشاجره و دعوا کرده است که طی دعوا نازنین را با آجر کشته است. او به افسر نگهبان گفت خیلی بابت این قتل دچار عذاب وجدان شده است برای همین خودش را به پلیس معرفی کرده است.
به دنبال اعتراف این پسر جوان پلیس کلانتری قلهک موضوع را به کلانتری مهرآباد گفتند. بعد از بررسی موضوع جسد دختر جوان را در یک خانه کوچک یک اتاقی پیدا کردند. بعد از قرارگیری پلیس در محل جنایت مشخص شد قتل 5 ساعت قبل رخ داده است که در اثر وارد شدن ضربه سنگین به سر  ااتفاق افتاده است.

بازپرس پرونده دستور داد جسد دختر به پزشکی قانونی منتقل شود و داماد قاتل جوان هم بازداشت شد تا انگیزه اش از قتل مشخص شود.

قتل وحشتناک عروس به دست داماد

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا