فناوری

خطر آتش سوزی برای این لپ تاپ ها

خطر آتش سوزی برای این لپ تاپ ها

اگرشما از آن افرادی هستید که در 3 سال قبل لپ تاپ از شرکت Compaq یا HP  تهیه کرده اید ممکن است باتری این لپ تاپ منجر به آتش سوزی شود. بنابر گزارش کلیک کمپانی اچ پی خودش امکان خطر آفریدن لپ تاپ هایش را تایید کرده است. باتری های HP میتوانند گرم شوند تا حدی که گرمایشان منجر به آتش سوزی شود

اگر شما در سه سال گذشته از لپ تاپ های شرکت HP یا Compaq محصولی خریده اید، ممکن است باتری آن باعث آتش سوزی شود. کسانی که لپ تاپ ProBook، Pavilion، Presario ،Envy و Envy

دارند یا حتی از مدلهای دیگر لپ تاپ های Compaq و HP  استفاده میکنند توصیه میکنیم دیگر از این لپ تاپ ها استفاده نکنند. اگر هر مدل لپ تاپی از تاریخ اسفند 1391 تا مرداد 1394 از شرکت اچ پی یا Compaq خریده اید خطر آتش سوزی باتری شما را تهدید میکند.

برای اینکه بفهمید آیا لپ تاب شما در معرض خطر آتش سوزی قرار دارد یا خیر باید بارکد آن را چک کنید. ابتدا لپ تاپ را خاموش کنید و آداپتورش را از برق جدا کنید. در باتری را باز کنید و باتری را در بیاورید. اگر بارکد باتری با یکی از ترکیباتی که در زیر آورده ایم آغاز شده باشد احتمال آتش سوزی آن وجود دارد.

product   recall   laptop   448084

اگر بارکد باتری شما با یکی از ترکیبات بالا آغاز شده بود به وب سایت شرکت hp بروید تا خطرناک بودن باتری لپ تاپتان تایید شود. طبق گزارش اچ پی کمتر از یک درصد لپ تاپهایی که فروخته شده این مشکل را داشته اند.

اگر این سابت خطرناک بودن باتری شما را تایید کرد به شما یک باتری جایگزین به صورت رایگان میدهد. اگر درخواستتان از سوی شرکت تایید شد و معلوم شد باتری دستگاهتان مشکل دارد شرکت اچ پی یک باتری نو برای شما میفرستد.

به گفته شرکت HP لپ تاپ های مشکل دار با جایگزین کردن باتری  جدید و زدن لپ تاپ به برق مشکلی برایشان به وجود نمی آید.

خطر آتش گرفتن لپ تاپ های HP

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا