حوادث

فرار دختر از خانه با دیدن صحنه مبتذل

فرار دختر از خانه با دیدن صحنه مبتذل

دختر بچه ای که تنها ده سال سن داشت با دیدن صحنه ای مبتذل از مادرش از خانه فرار کرد. او که مادرش را به صورت برهنه دید تصمیم گرفت از خانه متواری شود. مادر که بشدت نگران بود پلیس را از فرار کردن فرزندش آگاه کرد. سر انجام پلیس دختر 10 ساله را در خانه پدر بزرگش پیدا کردند . خانه پدر بزرگ او فرسنگ ها از تهران دور بود.

مادر این دختر 10 ساله گفت: برای انجام کاری دخترم خانه را ترک کرد و برنگشت. من که دیدم آمدن دخترم خیلی طول کشید به موبایلش زنگ زدم اما جواب نداد. او در ادامه گفت: به هرجا که میدانستم رفتم ، با هرکس میشناختم تماس گرفتم امیدوار بودم دخترم را پیدا کنم اما پیدایش نکردم. دوستان دخترم هم نمیدانستند او کجاست. میترسیدم بلایی سر دخترم آمده باشد بعد از کلی گشتن سر انجام تصمیم گرفتم به پلیس اطلاع دهم.

پلیس تجسس های زیادی کرد . دختر 10 ساله در هیج بیمارستانی نبود. پس اتفاقی برای او نیفتاده بود. طبق تحقیقات پلیس دختر رابطه پنهانی با هیچکس نداشت. دوستان دختر گفتند اطلاعی ندارند که او کجاست. پلیس تماس های تلفنی دختر را چک کرد و متوجه شدند تماسی با شهرستان گرفته است که این تماس به زمان گم شدن او مربوط میشد و با این شماره تماسهای زیادی گرفته بود. شماره توسط پلیس ردیابی شد و پلیس متوجه شد او به خانه پدربزرگش رفته است. وقتی دختر 10 ساله به تهران آمد با دیدن گریه های مادرش حقیقت را گفت: یک روز سرزده و ناگهانی به خانه آمدم  و مادرم و دوست صمیمی اش برهنه در حال دیدن فیلم مستهجن دیدم. من با دیدن این صحنه شوکه شدم و باورم نمیشد مادرم همچین آدمی باشد . نتوانستم با این موضوع کنار بیایم بنابراین از خانه فرار کردم و با پدربزرگم تماس گرفتم و با اصرار و بهانه آوردن به پیش او رفتم.

مادر خطایش را قبول کرد . دختر ده ساله که حاضر به برگشت به خانه با حضور مادرش نبود بعد از مشاوره آرام شد.

فرار دختربچه با دیدن صحنه مستهجن

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا