حوادث

سقوط اتوبوس به دره

سقوط اتوبوس به دره

 

گزارش سقوط وحشتناک اتوبوس به دره

 

در طی حادثه ای، اتوبوسی که حامل مسافران زیادی بود و به دره سقوط کرد تعداد 19 کشته برجای گذاشت. در توضیح حادثه قائم مقام سازمان امداد و نجات ،مرتضی سلیمی گفت: این اتوبوس در کیلومتر هفده محور نی ریز – سیرجان ساعت 1:20 دقیقه نیمه شب به دره ای سقوط کرد. به دنبال گزارشی که از سقوط این اتوبوس به دست ما رسید 15 نفر امدادگر به محل حادثه اعزام شدند تا به آسیب دیدگان کمک کنند و به خدمات رسانی بپردازند.

طبق اطلاعات گزارش شده حادثه سقوط  اتوبوس به دره در جاده نی ریز 33 زخمی برجای گذاشت. 31 نفر از مصدومان با اورژانس و دو نفر به وسیله هلال احمر به مراکز درمانی برده شدند تا خدمات لازم برای آنها انجام داده شود.

سلیمی افزود: 19 تن در این سقوط به دره فوت کردند. از بین این 19 نفر، 3 نفرشان در مرکزهای درمانی جانشان را از دست دادند و 16 تن آنها در همان سقوط به دره فوت کردند.

سلیمی همچنین ضمن اشاره به حادثه آتش سوزی یک اتوبوس در ساعت 5:30 صبح امروز در کیلومتر هشتاد محور شیراز به قائمیه گفت درحادثه آتش سوزی این اتوبوس در محور شیراز به قائمیه 3 نفر نجاتگر و امدادگر  برای دادن خدمات لازم اعزام شدند. طبق گزارشات رسیده حادثه آتش سوزی تلفات جانی نداشته است و بوسیله آتش نشانی آتش سوزی مهار شده است.

سقوط وحشتناک اتوبوس به دره در نی ریز فارس

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا