فناوری

آموزش تصویری دانلود عکس های اینستاگرام

اگر به دنبال راهی برای ذخیره عکس های مورد علاقه خود در  اینستاگرام  هستید با ما همراه باشید. همانطور که می دانید اپلیکیشن instagram امکان دانلود عکس رابرای کاربر در نظر نگرفته است. برای دانلود عکس های اینستاگرام ابتدا نرم افزار InstagramDownloader را دانلود کنید.

شما میتوانید این نرم افزار را از آدرس www.sourceforge.net/projects/instagramdownlo  دانلود کنید. این نرم افزار به صورت فشرده دانلود میشود. روی آن طبق شکل زیر کلیک راست کنید و Extract file را کلیک کنید.

دانلود عکس های اینستاگرام

بعد از خارج کردن نرم افزار از حالت rar یا همان فشرده ، آن را اجرا کنید (روی آیکن اجرایی آن دو بار کلیک کنید) و اطلاعات اینستاگرام خود را در کادر باز شده وارد کنید. به شکل زیر

اینستاگرام

بعد از وارد شدن به حساب اینستاگرام خود نام کاربری کسی که قصد دانلود عکس او را دارید را  در کادر متنی اولی وارد کنید و دکمه Download را طبق شکل زیر کلیک کنید.

ذخیره عکس در اینستاگرام

تمام عکس های شخص مورد نظر دانلود میشود که طبق شکل بالا در کادر دوم قابل مشاهده است. حال اگر به پوشه نرم افزار دانلود شده برویم یک فایل متنی به نام آن کاربر ایجاد شده است که حاوی آدرس عکس های آن کاربر است. اگر آن فایل را باز کنید و هر لینک آن را در مرورگر بزنید عکس ها قابل مشاهده است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا