فرهنگ و هنر

در قسمت 23 سریال شهرزاد چه اتفاقی می افتد؟

با گذشت دو هفته انتظار بالاخره در روز دوشنبه 16 فروردین 1395 قسمت 23 سریال شهرزاد منتشر شد و در دسترس عموم قرار گرفت.  در سری های قبل شهرزاد، متوجه شخصیت های افراد مختلف این سریال شدیم . در قسمت 23 شهرزاد بزرگ آقا ظلم را در حق شهرزاد به حد اعلا میرساند و از قباد میخواهد دفتر طلاق را امضا کند و جمشید پدر شهرزاد هم دفتر طلاق را برای امضا به شهرزاد میدهد.

به دستور بزرگ آقا کبیر یا همان امید پسر شهرزاد از او گرفته میشود و به منزل بزرگ آقا آورده میشود. شیرین هووی شهرزاد که با طرح نقشه اکرم ندیمه اش در قسمت 22 سریال شهرزاد به ظاهر میخواسته با سیانور خودکشی کند به هدف خود میرسد و پسر شهرزاد را به نزد خودش می آورد.

در قسمت جدید شهرزاد پدر شهرزاد یعنی جمشید خان به نزد دوستش آقا هاشم می رود و پس از تعریف ماجرا و گریه برای دخترش شهرزاد و سیاه بختی او در کنار هاشم پدر فرهاد میمیرد.

همچنین فرهاد نامزد سابق شهرزاد از قضیه جدایی او مطلع میشود و پس از فوت پدرش برای عرض تسلیت به شهرزاد به سرخاک جمشید می رود.

همانطور که میدانید برای تهیه سریال جذاب شهرزاد زحمات زیادی کشیده شده پس برای حمایت چنین اثرهایی به جای واژه دانلود سریال شهرزاد در اینترنت آنها را خریداری کنید.

قسمت 23 سریال شهرزاد

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا