روانشناسی

دلایلی که باید دختران حتما ورزش کنند چیست؟

شاید تصور کنید ورزش کردن وقت درس خواندن و مطالعه را میگیرد. طبق تحقیقات دخترانی که روزانه ورزش میکنند در کارها و فعالیت های مدرسه خود موفق ترند زیرا ورزش باعث افزایش تمرکز ، یادگیری و حافظه میشود .

ورزش در دختران سبب میشود دختران در کارهای گروهی و هدف سازی ماهر شوند. اگر میخواهید مهارتهای زیادی را در زندگیتان یاد بگیرید ورزش کمک زیادی به شما میکند. اگر برای موفقیت در ورزش به رقابت با بقیه بپردازید یاد میگیرید چگونه برای دست یافتن به خواسته هایتان موفق شوید. مهارت در ورزش به درد زندگی و روابط کاری شما میخورد.

علاوه بر این که ورزش کردن باعث خوش اندامی دخترها میشود. ورزش راهی برای جلوگیری از کشیده شدن به سمت سیگار و اعتیاد به مواد مخدر است. دخترانی که ورزش میکنند کمتر به پوکی استخوان و سرطان سینه دچار میشوند.

از دیگر مزایای ورزش کردن بالا بردن اعتماد به نفس است. دلیل این که دخترانی که ورزش میکنند حس بهتری نسبت به خود دارند این است که با تمرین میتوانند خودشان را به سطوح بالا برسانند و به هدفهایشان برسند. ورزش در شما حس خوب ایجاد میکند. با ورزش میتوانید خوش هیکل بمانید.

ورزش استرس و فشار را کم میکند همچنین در شما ایجاد نشاط میکند. موقع ورزش مواد شیمیایی در مغز تولید میشود که در با نشاط شدن شما موثرند. دوستانی هم که در ورزش پیدا میکنید در شادتر کردن شما موثرند.

بهترین ورزشها برای دختران نوجوان فوتبال ، بیس بال و ژیمیناستیک است. اگر در سنین رشد دختران دنبال ورزشی مانند ژیمیناستیک بروند هیکلی زیبا خواهند داشت. ورزش بیس بال یا ورزش سافت بال به علت تهاجمی بودن آن دختران را قوی میکند.

برای کودکان ورزش شنا مناسب است زیرا معمولا کودکان بازی با آب را دوست دارند.

ورزش د دختران

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا