اجتماعی

چرا پسران مجرد به سوی زنان مطلقه( divorced women) میروند؟

Marry divorced women

شاید یکی از دلایل ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه که حتی فرزند هم دارند این باشد که این زنها با تجربه تر هستند و توانایی بیشتری در اداره زندگی دارند. اما این ازدواجها و روابط با زنان مطلقه دلایل دیگری هم دارد که در زیر به آنها اشاره میکنیم.

براساس نظرات مشاوره زنان مطلقه میبایست با مردی ازدواج کنند که بزرگتر از آنهاست و آن مرد هم تجربه طلاق و جدایی را داشته باشد. بهتر است مردها بین 4 تا 7 سال از خانم ها بزرگتر باشند زیرا اگر کم سن و سال باشند خام و نپخته هستند.

یکی دیگر از دلایل جذب مردان به سمت زنان مطلقه این است که یک خانم مطلقه توانایی اداره امور زندگی را دارد. خیلی از افراد بدون منطق و به خاطر احساسشان وارد رابطه با زن مطلقه میشوند و حتی اگر آن خانم هم بچه داشته باشد میگویند خودم آن بچه را بزرگ میکنم. این موضوع اشتباه کوچکی نیست.

اگر فرد در جایی پرورش یابد که مهر و محبت زیادی به او کرده باشند دیگر آن کودک در جوانی تمایل به داشتن مادر دوم نمی افتد. البته عکس این مسئله هم اتفاق می افتد که اگر پسر محبت زیادی از مادرش ببیند دوست دارند زنان پخته تر مثل مادر خود بگیرند. پس همواره باید در ابراز محبت متعادل بود.

در روانپزشکی مبحثی به اسم ادیپوس کامپلکس وجود دارد که معنای آن علاقه زیاد پسر به مادر است. در مواردی دیده میشود که پسر بچه به مادر میگوید چه میشود پدر بمیرد تا ما با هم ازدواج کنیم. آنها در آینده به دنبال زنی مانند مادر خود میگردند این افراد بیشتر در معرض علاقه به زنهای مطلقه هستند. پس مادرها باید مراقب رفتار با پسرشان باشند. مادران خیلی مهربان و دارای حساسیت بالا نسبت به پسرشان باید رفتار خود را تغییر دهند. بهتر است پسرها 3 تا 6 سالگی بیشتر با مادر وقت بگذرانند و از 6 سالگی به بعد با پدر بیشتر وقت بگذارند.

یکی دیگر از دلایل جذابیت زنان مطلقه این است که به دلیل تجربه ازدواج قبلی میدانند چگونه با مردان معاشرت کنند به طوریکه یک دختر جوان تجربه کمتری دارد. بنابراین خانم ها در ازدواج دوم موفقترند. پسران هم به دلیل اینکه این زنان میتوانند ایفاگر نقش مادر هم باشند جذبشان میشوند. حتی رفتار بسیار مهربانانه خاله یا مادربزرگ هم میتواند این تصور را در مرد جوان ایجاد کند که او بگوید کاش همسر آینده من هم مانند خاله یا مادربزرگم باشند.

از موارد دیگر جذب پسرها به زنان مطلقه ، ثروت این زنان است و این که این زنان در برگزاری مراسم عروسی کم توقعترند. پس زنان مطلقه با این تسهیلات به یک آرزو برای پسران میتوانند تبدیل شوند.

گاهی به دلیل ابراز وجود پسرها تصمیم میگیرند با زنی ازدواج کنند که مثلا 10 سال از آنها بزرگتر است. تا مورد توجه بقیه قرار بگیرد. در این پسرها به علت فشار زیاد خانواده برای مقاومت در ازدواج با زنان مطلقه و علاقه داشتن به آن زن با او ازدواج میکنند.

اکثر زنان مطلقه به نسبت دختران جوان آزادی های بیشتری برای همسر خود در نظر میگیرند. مردها هم از این آزادی استقبال میکنند. این زنان حتی حمایت مادرانه دارند. این میزان توجه بین یک خانم بیوه و یک پسر جوان بیشتر به وجود می آید. خیلی از مردها برای زنان مطلقه بیشتر خرج میکنند. گزارشات حاکی از آن است که دعوای بین زن و شوهر جوان به نسبت زن مطلقه با همسر دومش بیشتر است. در واقع خانم مطلقه سیاست بیشتری برای ازدواج دومش دارد.

زنان مطلقه به پسران جوان سرویس دهی بی قید و شرط میدهند. زنان جوان به همسرانشان میگویند چرا به فلان خانم توجه کردی؟ چرا با من وقت نمیگذرانی ؟ و … اما خانم مطلقه به خاطر اینکه نمیخواهند دوباره تجربه تلخی داشته باشند کمتر دستور میدهند و این حرف ها را میزنند. این حرکت آنها باعث جذب پسران به آنها میشوند.

زنان مطلقه بهتر است با کسی ازدواج کنند که مانند خودشان باشند تا آرامش همیشگی داشته باشند. ازدواج زنان مطلقه با مردانی که دائما میخواهند از زندگی گذشته همسرشان یر دربیاورند بسیار آزاردهنده است.
این ازدواج کوتاه‌مدت است.

رابطه جنسی با زن مطلقه که تجربه زیادی دارد به مراتب لذت بخش تر از رابطه با دختران جوان است. یک دختر 25 ساله با یک خانم مطلقه 25 ساله بسیار تفاوت دارد.

پسران باید ابتدا معاشرت و سپس خاستگاری کنند. اگر پدر مادرها بیشتر واکنش منفی نشان دهند علاقه این پسر به خانم مطلقه بیشتر میشود پسرها اگر قبلا خاستگاری رفته باشند و با خانم ها معاشرت داشته باشند متوجه میشوند انتخاب اول همیشه بهترین نیست.

 نتیجه گیری در رابطه زنان مطلقه با پسران:

باید دانست پختگی بیش از حد زن هم خسته کننده است و اکثرا مردها به دنبال دختران پرنشاط هستند و حتی اگر به زن مطلقه هم علاقه مند شود در نهایت این ویژگی را دارد که با گذشت زمان بیشتر خودش را نشان میدهد و این ازدواج میتواند زودتر از ازدواج طبیعی به طلاق برسد.

ازدواج با زنان مطلقه

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا