آرایش و زیبایی

مدل مانتو ، مدل شلوار و مدل کفش امسال( Fashion)

Fashion

مدل مانتو

به نظر من مهمترین و سخت ترین قسمت خرید برای خانم ها خرید مانتو است . چون مانتو قسمت عمده پوشش خانمهای ایرانی است پس در انتخاب آن خیلی حساس هستند و البته باید خیلی هم دقت شود . با کمی جستجو در شبکه های اجتماعی متوجه شدم که انگار مانتوهای بهاری سال آینده کمی تم بهاری تری دارند و اصطلاحا گلی گلی ترند . همچنین طراحان مانتو امسال بیشتر به مدل های مانتوی سنتی ایرانی روی آورده اند و خانم های عاشق فرهنگ اصیل ایرانی نیز از این طرح ها استقبال خوبی کرده اند . خوبی این مانتو ها این است که هم می توانید آنها را با شلوار مورد نظر خود ست کنید و هم با دامن های بلند همراه با جوراب شلواری کلفت بپوشید . اگر می خواهید امسال کمی متفاوت تر از سال های گذشته باشید این مانتوها را امتحان کنید و هم از طرح های سنتی – ایرانی آنها لذت ببرید و هم خیالتان از برازندگی آنها راحت باشد .

مدل شلوار

بعد از مانتو نوبت به انتخاب شلوار می رسد . انتخاب شلوار کاملا به انتخاب مانتوی شما بستگی دارد . امسال برای بهار انتخاب های زیادی برای خرید شلوار روبروی شماست . خوشبختانه جین شلواری است که هیچ وقت از مد نمی افتد امسال هم می توانید بسته به نوع مانتویی که انتخاب کرده اید یکی از رنگ های متنوع و گوناگون شلوار جین را انتخاب کنید . اما برای امسال شلوار کتان در رنگ های مختلف هم مد هستند که به دلیل همین تنوع رنگی که گفته شد انتخاب را برای خانم ها خیلی راحت تر می کند . به خصوص رنگ های روشن مانند کرم ، صورتی ، آبی کم رنگ خیلی توی بورس هستند . حتی اگر یک مانتوی ساده انتخاب کرده اید می توانید یکی از انواع طرحدار آن را انتخاب کنید . امسال هم شلوار های تنگ و به اصطلاح شلوارهای اسلیم یا اسکینی خیلی طرفدار دارند اما شما می توانید از انواع شلوار راسته یا دمپا دار آنها هم خرید کنید .

مدل بلوز

چیزی که امسال خیلی در مجلات مد برای خانمها جلب توجه می کرد بلوز های چهار خانه یقه مردانه ای بود که به صورت جلو باز با یک تیشرت هماهنگ در زیر و یا بصورت جلو بسته همراه با یک شلوار جین یا کتان چسبان ساده بسیار ساده و شیک به نظر می آمد . البته از همین نوع پیراهن با طرح لی هم بایک تاپ سفید یا مشکی در زیر خیلی در مجلات و سایت های مد خود نمایی می کردند که به نظر می رسد برای بهار انتخاب مناسبی باشند . البته بلوزها به خاطر تنوع در طرح ، رنگ و مدل کمی انتخاب کردنشان ساده تر است بنابراین شما می توانید هرمدل دیگری که دوست دارید را بسته به سلیقه خود و بقیه لباس هایی که انتخاب کرده اید خریدارید کنید .

مدل ساعت

هنگامی که صحبت از خرید لباس و تغییر مد و استایل می شود خرید ساعت جز لاینفک آن است . پس از جستجوی بسیار در سایت ها و مجلات مد به این نتیجه رسیدم که ظاهرا امسال بیشتر ساعت های استیل و بیشتر در رنگ های طلایی ، مسی و نقره ای و البته طرحهای نه خیلی ظریف آنها در بورس هستند. خوشبختانه این ساعت ها هم بسیار جلوه دارند و هم به هر تیپ و لباسی می آیند . البته ساعت بند چرمی نیز همواره جایگاه خود را در دنیای مد حفظ کرده است و اگر یکی از این ساعت های بند چرمی مشکی یا قهوه ای را دارید نگران نباشید و بدون صرف هزینه بیشتر برای خرید ساعت همان ساعت چرمی کلاسیک خود را به دست کنید .

مد امسال

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا