حوادث

تازه عروسی که شوهر خود را با چاقو کشت

در بریتانیا در سال 2015 حدود 600000 زن ومرد بخاطر خشونت خانوادگی قربانی شدند. به تازگی تازه عروسی با زدن ضربات چاقو به همسرش او را کشت و محکوم به 20 سال زندان شد.

این اتفاق برای عروس و دامادی که تنها 2 ماه از عروسیشان گذشته بود افتاد. این زن 42 سال سن داشت و شوهر 42 ساله خود را به علت رفتار نامناسب و تحقیر های او  به قتل رساند. این زن قبلا ازدواج کرده بود و از همسر قبلی خود 4 فرزند دارد. بعد از ارتکاب به قتل میگوید من خیلی به شوهرم علاقه مند بودم ولی بعد از ازدواج کردن با او ، وی خیلی رفتار تحقیر آمیزی با من داشت و من را کتک میزد و آزار میداد . او فردی مستبد بود . بنابراین من تصمیم به قتل او گرفتم.

این زن که نامش شارون بود همسرش را وقتی خواب بود با ضربات چاقو به قتل رساند. آلت فتاله یک چاقوی آشپزخانه بود که در کنار جنازه یافت شد. همسر زن که نامش دیوید بود با 30 ضربه چاقو فوت شد. این ضربات چاقو به ران ، سر و سینه دیوید زده شده بود.

روند دادرسی توسط ویلیام دیویس پیش رفت و در دادگاه منچستر این دادرسی انجام شده است و میگوید در سال 2015 بیشتر از 600000 زن و مرد در طی خشونت های خانوادگی قربانی شده اند. متهمه شارون 20 سال به زندام محکوم شد.

قتل همسر با چاقو

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا