فرهنگ و هنر

افشاگری بهاره افشاری درباره سه سال ممنوع الکاریش

بهاره افشاری در قسمت 20  برنامه دید در شب  مهمان برنامه بود و در مورد ممنوع الکار بودنش به افشاگری پرداخت. بهاره افشاری گفت از سال 90 تا سال 93  در سینما ممنوع الکار بوده اما در سریال تلوزیونی بازی میکرده است. رضا رشید پور مجری برنامه دید در شب گفت احتمالا فرد خاصی در ارشاد از بهاره افشاری خوشش نیامده است. همچنین افشاری افزود به من نگفتن ممنوع الکاری اما نخواستند من هم کار کنم.
بهاره افشاری گفت من قرار بود در فیلم هیس دخترها فریاد نمیزنند بازی کنم. من تا مرحله جدی برای بازی کردن در این فیلم پیش رفتم و 2، 3 هفته مانده به کار گفتند بهتر است که تو نباشی.

رشید پور به بهاره افشاری گفت چرا برای گرفتن حق خود نجنگیدید و از آنها مدرکی نخواستید؟ بهاره افشاری در پاسخ گفت جنگیدم اما به من گفتند این همه سال پول در آوردی سه سال خونه بشین و خرج کن.

فیلم پایان نامه:

بهاره افشاری درباره این فیلم  گفت. این فیلم به تهیه‌کنندگی روح‌الله شمقدری و کارگردانی حامد کلاهداری تولید شد و دارای موضوع انتخابات سال 1388 بود که جنجالی ترین فیلم جشنواره فجر بود. من این فیلم را به پیشنهاد دوستانم و بخاطر اکشن و پلیسی بودنش بازی کردم.

من اگر بخواهم حرف بزنم باید درباره کسانی که مدعی روشنفکری در سینما هستند صحبت کنم و نمیخواهم پای آنها وسط کشیده شود. بازیگری که ادعای روشنفکری دارد بعد از 20 سکانس میفهمد چه دارد بازی میکند و این بدتر از این است که یک فیلمی را بازی کنی و سر تعهدت بمانی.

در صورت ترک پروژه ،حامد کمیلی 120 ملیون و من 80 ملیون به کارگردان و تهیه کننده باید خسارت میدادیم و نتوانستیم کار را ترک کنیم. در این فیلم یک سری سکانسها جایگزین شدند و خانمی که قرار بود قهرمان ملی بشود این اتفاق محقق نمیشود.
من فقط میخواهم بگویم بدون این که بفهمید بر من چه گذشته مرا قضاوت نکنید. چطور امکان دارد من در برابر مردمی که مرا بهاره افشاری کردند بایستم. به من میگویند 80 ملیون بده و برو . چرا باید برای یک پروژه پولی بدهم و بیرون بیایم. من آدم قدرنشناسی نیستم برای همین تن به خیلی چیزها نمیدهم. مثلا به افطاری آقای احمدی نژاد نرفتم.
من آن زمان نمیتوانستم با آقای شمقدری در بیفتم اما الان میتوانم. برای همین 3 سال خانه نشین شدم. من الان با آقای شمقدری مشکل ندارم چون با دنیا یادگرفتم به مصالحه بپردازم.

در برابر قضاوت همه ، من سکوت کردم . وقنی 20 مرتبه یک  پلان را بازی میکنم و به من میگویند درست بازی کن ما میدانیم تو داری چه میکنی. من نمیتوانم بگویم نمیتوانم بازی کنم چون من نمیتوانم پروژه یک گروه 40 نفره را ناتمام بگذارم.

افشاری افزود پس از بازی در این فیلم شیشه های خانه مرا شکستند ، ماشینم را پنچر کردند و تهدید شدم و …

رضا رشیدپور در انتها گفت شاید اگر ار آن پروژه بیرون می آمدید یک رفتار غیر حرفه ای بود.

افشاگری بهاره افشاری

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا