فرهنگ و هنر

اظهار نظر بازیگر پایتخت درباره سریال کیمیا

مهران احمدی – بازیگر سریال های تلویزیون – درباره جدیدترین کارهای تلویزیونی و سینمایی اش اعلام کرد: «نفس» و «ماحی» از جمله فیلم‌های سینمایی آماده اکرانی هستند که بنده به عنوان بازیگر در آنها حضور داشتم و مدتی است که کار تصویربرداری شان به پایان رسیده است.

سریال کیمیا

این بازیگر اعلام کرد: فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار و همچنین فیلم سینمایی «ماحی» کاری از داود خیام از جدیدترین کارهایم هستند و فعلا برای بازیگری در سینما و تلویزیون کاری ندارم؛ البته اخیرا برای بازی در یک کار تلویزیونی پیشنهادی شده است اما به دلیل اینکه هنوز قطعی نشده، نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم.

وی سپس درباره‌ی پخش مجدد سریال «آوای باران» از شبکه آی‌فیلم و نقش متفاوتی که در این مجموعه از خود بر جای گذاشت، خاطرنشان کرد: به نظرم کاری که تمام شده دیگر نباید درباره‌اش صحبت کرد. من هم اکنون نمی‌خواهم راجع به «آوای باران» صحبت کنم، چراکه این مجموعه هم مثل کارهای دیگرم بود که پیش رفت، بنابراین به عنوان یک بازیگر دوست ندارم به گذشته برگردم اما معتقدم حتما «آوای باران» مجموعه خوبی بود که مردم آن‌را دوست داشتند.

بازیگر سریال‌های «پایتخت»، «آوای باران»، «تا ثریا» و … همچنین درباره ارزیابی‌اش از سریال کیمیا اظهار کرد: سریال کیمیا را تا جایی که بتوانم تماشا می‌کنم. به نظرم کلیت این مجموعه بد نیست و کار قابل قبولی است؛ چراکه بازیگران قابلی هم در آن حضور دارند؛ ضمن اینکه مردم هم چنین سریال‌هایی را دوست دارند. سریال کیمیا هم از جمله مجموعه‌هایی است که مخاطب دارد.

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا