فرهنگ و هنر

درآمد بازیگرانی که به شبکه جم تی وی رفته اند ، چقدر است!

بازیگری که در داخل کشور هم کمتر کسی او را می شناسد در گفتگویی ادعا کرده، مدیران شبکه جم به او پیشنهاد حقوق ماهیانه ای بیشتر از 80 میلیون تومان برای همکاری ارائه داده اند.

شبکه جم تی وی

مهاجرت برخی از بازیگران زن و مرد کمتر شناخته شده و البته تعدادی از کارگردانان به خارج از کشور و عمدتا ترکیه و فعالیت برای سریال ها و تله فیلم هایی محصول شبکه فارسی زبان ماهواره ای «ج» از یک طرف سبب ساز فخرفروشی برخی از این چهره ها به همتایان داخلی خود شده است و از طرف دیگر موجب شکل گیری فانتزی هایی شده که برخی از چهره های درجه چندم بازیگری کشور درباره این شبکه می پرورانند.

تازه ترین فانتزی از سوی یکی از بازیگران فرعی یک سریال تاریخی پرحاشیه رقم خورده است. این بازیگر که در داخل کشور هم کمتر کسی او را می شناسد در گفتگویی ادعا کرده، مدیران شبکه جم به او پیشنهاد حقوق ماهیانه ای بیشتر از 80 میلیون تومان برای همکاری ارائه داده اند.

از آنجا که شنیده ها درباره هزینه تعیین شده برای تولید یک تله فیلم در این شبکه کمتر از این رقم است، شنیدن چنین ادعایی کاملا خیلی و بیشتر برای جلب توجه به نظر می رسید. برای بیشتر دانستن از اوضاع و احوال قراردادهای مالی بازیگران و کارگردانانی که به این شبکه رفته اند به سراغ یکی از بازیگران زن سینما و تلویزیون که از این شبکه پیشنهاد داشته رفتیم.

این بازیگر به شرط اینکه نامی از وی در این گفتگو برده نشود، اطلاعات جالبی را درباره وضعیت قراردادهای مالی بازیگران مهاجر و امکانات رفاهی آنان بیان کرد. این خانم بازیگر با اشاره به اینکه پیشنهاد حضور در این شبکه از سوی یکی از دست اندرکاران میانی این شبکه و به واسطه یکی از بازیگران زن درجه دومی بوده که این روزها در این شبکه حاضر است، گفت: «در تماسی که با من گرفته شد از من خواستند که برای بازی در یک تله فیلم با آنها همکاری داشته باشم.

طبیعی بود که من از همان ابتدا هم علاقه ای به همکاری نداشتم اما برای اینکه درباره آنها بیشتر بدانم سوالاتی را درباره میزان دستمزد و اوضاع رفاهی همکاران پرسیدم. آنها پیشنهاد بازی در نقش اصلی یک تله فیلم را به من ارائه دادند و گفتند برای این ایفای نقش نهایتا تا شش میلیون تومان می توانند به من بدهند و وقتی به آنها گفتم این رقم یک بازیگر مکمل سینمایی هم نیست، آنها از محدودیت بودجه هایشان گفتند و اینکه نهایتا هر تله فیلم نمی بایست بیشتر از 50 تا 60 میلیون برایشان هزینه داشته باشد.»

این بازیگر ایرانی در نهایت توضیح داده که درباره امکانات رفاهی هم فقط روزی یک وعده غذایی که آن هم ناهار است را متقبل می شوند و دو وعده دیگر با عوامل است، ضمن اینکه امکانات اقامتی هم برای هیچ کس وجود ندارد و طبق گفته این رابط، بازیگران زنی که تاکنون مهاجرت کرده اند به صورت اشتراکی سوئیت اجاره کرده اند.

سینما ژورنال

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا