حوادث

زندگی مخفیانه تازه عروس در یکی از هتل‌‌های اصفهان

قتل داماد دو ماه بعد از ازدواج؛

 

تازه عروس وقتي متوجه شد شوهر معتادش حاضر به طلاق وي نيست، او را با شليك دو گلوله به قتل رساند و در یکی از هتل‌‌های اصفهان پنهان شد.

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، 15 آذرماه بود كه مدير يكي از هتل‌هاي اصفهان مأموران پليس را از ماجراي مرموزي باخبر كرد. او گفت از يك هفته قبل زن جواني به تنهايي در اين هتل اقامت دارد. رفتار او مرموز است و احتمال مي‌دهم كه به خاطر ارتكاب جرم در اين محل پنهان شده باشد.

 

پس از مطرح شدن درخواست مدير هتل، مأموران پليس از زن جوان تحقيق كردند. او در اولين تحقيقات اقرار كرد كه شوهرش را به قتل رسانده و در اين هتل پنهان شده است. زن 20 ساله توضيح داد: من اهل شهرستان زازران از توابع شهرستان فلاورجان هستم. دو ماه قبل وقتي راهي خانه بخت شدم متوجه شدم كه شوهرم به مصرف مواد اعتياد دارد.

 

او اين موضوع را از من پنهان كرده بود. وقتي ماجرا را براي خانواده‌ام توضيح دادم، تصميم گرفتم از او جدا شوم. درخواستم را با شوهرم مطرح كردم، اما او و خانواده‌اش مخالفت كردند. اين موضوع سبب اختلاف و مشاجره شد. بعد هم راهي دادگاه خانواده شدم و درخواست طلاق دادم.
بعد از آن بود كه شوهرم و خانواده‌اش مرا تحت فشار قرار دادند تا از درخواست طلاق منصرف شوم. آنجا بود كه تصميم گرفتم شوهرم را با گلوله به قتل برسانم. متهم ادامه داد: براي تهيه اسلحه از مردي آشنا درخواست كمك كردم. او هم اسلحه كمري با سه گلوله در اختيارم گذاشت. سحرگاه نهم آذر ماه بود كه اسلحه را مسلح كرده و شوهرم را در خواب با شلیک دو گلوله به قتل رساندم. بعد هم وسايلم را برداشتم و راهي يكي از هتل‌هاي اصفهان شدم.
با اقرار زن جوان بود كه مأموران پليس آگاهي راهي خانه متهم شدند و جسد فاسد شده شوهرش را كشف و به پزشكي قانوني منتقل كردند. سرهنگ ستار خسروي، رئيس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: تحقيقات بيشتر از متهم در جريان است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا