حوادث

سناریوی بچگانه دو دختر نوجوان برای فریب ماموران پلیس

دوستی در فضای مجازی؛

 

دو دختر جوان که پس از آشنایی از طریق تلگرام با 2 پسر اهل كرج، با تحریک آنان از منزل فرار کرده بودند توسط کلانتری 208 ترمینال جنوب از دامی که برای آنها پهن شده بود رهایی یافتند.

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، بعداز ظهر دوم آذرماه دو دختر جوان به نام های “مریم” و “فریبا” در حالیکه مظطرب و نگران به نظر می رسیدند به كلانتری 208ترمینال جنوب مراجعه کردند و به ماموران اظهار داشتند توسط راننده یک دستگاه سواری 206 ربوده شده اند و با داد و فریادی که به راه انداختند متهم آن ها را در ترمینال جنوب پیاده نموده و متواری شده است.

 

به دنبال اظهارات این دو دختر جوان ماموران ضمن بررسی موضوع دریافتند خبری تحت عنوان آدم ربایی و ربایش دو دختر جوان به پلیس 110 اطلاع داده نشده است و این دو دختر با این ترفند قصد فریب ماموران را دارند.

 

در ادامه “مریم” و “فریبا” به دایره اجتماعی کلانتری هدایت و تحقیق و بررسی موضوع از آن ها صورت گرفت.

 

در خلال تحقیقات پلیسی و اقدامات كارشناسانه آن دو نفر اعتراف كردند كه با هم همكلاسی ، متولد 78 و هر دو ساكن اصفهان هستند و صبح امروز درحالیکه منزل را به بهانه مدرسه ترک کردند به باشگاه ورزشی رفته که از آنجا اصفهان را به مقصد تهران ترک و پس از مراجعه به تهران تصمیم گرفتند به كرج رهسپار شوند.

 

در ادامه مشخص شد “فریبا” با دو پسر جوان به نام های “وحید” و “محمدرضا” از طریق تلگرام با آنها آشنا شده و با آن دو در شهرستان کرج قرار ملاقات می گذارند اما بعد از اینکه به تهران مراجعه می کنند در طول مسیر پشیمان می شوند و از آنجا که ترس از تنبیه توسط خانواده همه وجودشان را گرفته بود موبایل و ساك مسافرتیشان را در سرویس بهداشتی رها نموده و به كلانتری مراجعه می كنند.

 

در نهایت پس از مشخص شدن موضوع با اقدام مناسب مشاور کلانتری 208 ترمینال جنوب این دو دختر به آغوش خانواده باز گردانده شدند.

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا