پزشکی و سلامت

تعیین جنسیت جنین با اندازه دور کمر مردان!

زنان دختر دوست بهتر است پیش از بارداری نگاهی به اندازه کمر شوهرشان داشته باشند، چون سایز کمر آنها در جنسیت نوزاد آینده نقش دارد.

اندازه دور کمر مردان!

اگرچه وزن مردان بر بچه دار شدن یا نشدن آنها تأثیری ندارد، ولی به طرز غریبی می تواند احتمال تولد یک نوزاد دختر را کاهش دهد.

دختر می خواهید یا پسر؟ فکر می کنید هنوز هم در عصر جدید هستند والدینی که جنسیت نوزادشان بر زندگی آنها اثرگذار باشد؟ اگر شما هم جزء افرادی هستید که دوست دارند پیش از تولد برای جنسیت نوزاد تصمیم بگیرند، ما برای شما خبرهای خوشی داریم. خبرهایی که به شما کمک می کند بدون صرف هزینه های گزاف و راه های زمان بر تا حدی جنسیت نوزاد خود را تعیین و پیش بینی کنید.

زنان دختر دوست بهتر است پیش از بارداری نگاهی به اندازه کمر شوهرشان داشته باشند، چون سایز کمر آنها در جنسیت نوزاد آینده نقش دارد. در آخرین تحقیقات انجام شده دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که احتمال پسر دار شدن مردان چاق یا دارای اضافه وزن بیشتر از سایرین است. اگرچه وزن مردان بر بچه دار شدن یا نشدن آنها تأثیری ندارد، ولی به طرز غریبی می تواند احتمال تولد یک نوزاد دختر را کاهش دهد.

تعیین جنسیت جنین با اندازه دور کمر مردان!

بدون شک، شما هم از شنیدن این خبر متعجب شده اید. پدیده ای که اگر چه علت اصلیش کشف نشده است اما در صحت و درستی آن شکی نیست. با این وجود دانشمندان احتمال می دهند، مردان چاق میزان بیشتری اسپرم Y می سازند؛ عاملی که تشکیل جنین پسر در عملیات لقاح را افزایش می دهد. بنابراین، برای دختردار شدن بهتر است به همسران خود توصیه کنید پیش از هر چیزی وزنشان را کم کنند.

اگرچه پیش از این به ارتباط میان وزن مادر، جنسیت و سلامت نوزاد توجه می شد؛ محققان این بار رابطه وزن پدر با جنسیت نوزاد را در ۸ هزار و ۵۰۰ زوج مورد بررسی قرار دادند. نتایج به دست آمده نشان داد: مردانی که تناسب اندام دارند پدر ۶۱۱ پسر و ۵۹۶ دختر بوده اند. نزدیکی این اعداد به ما می گوید تناسب اندام نقشی در جنسیت جنین ندارد. این در حالی است که اضافه وزن مردان تا ۲۷ درصد احتمال تولد نوزاد پسر را افزایش می دهد.

شفقنا زندگی

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا