آرایش و زیبایی

آیا مداد ابرو واقعا موجب ریزش موهای ابرو می شود؟

بسیاری در مورد این سوال که آیا مداد ابرو واقعا موجب ریزش موهای ابرو می شود یا نه دچار تردید هستند. اما آیا واقعا مداد ابرو ریشه های ابرو را از بین می برد و موجب ریزش موهای ابرو می گردد؟ در جواب باید گفت: بله.

مداد ابرو را کنار گذاشته و از آن برای زیبا سازی ابروی خود استفاده ننمایید

مداد ابرو در ابتدا به تنه ی موهای ابرو صدمه می زند و سپس ریشه ی مو را از بین می برد، خصوصا اگر به طور مداوم از مداد ابرو استفاده نمایید.

مداد ابرو که با فشار رنگ را وارد موهای ابرو می کند به موهای ابرو صدمه زده و موجب ریزش و کم پشت شدن ابرو می گردد.
مداد ابرو حتی می تواند مانع رویش موهای ابرو گردد؛ بنابراین، مداد ابرو را کنار گذاشته و از آن برای زیبا سازی ابروی خود استفاده ننمایید.

در مورد خط چشم نیز می توان گفت که حتما از خط چشم های مطمئن و شناخته شده استفاده کنید و هرگز خط چشم های نامشخص و متفرقه را خریداری ننمایید.

استفاده از خط چشم های متفرقه و نامطمئن خطر ابتلا به اگزمای دور چشم را افزایش می دهد. بهتر است بدانید که اگزمای دور چشم مهمترین عامل بروز عفونت می باشد.

حتما این نکته را بخاطر بسپارید که هرگز لوازم آرایش ارزان قیمت که دارای کیفیت پایینی هستند را خریداری نکنید زیرا اینگونه لوازم آرایشی بی کیفیت و یا با کیفیت پایین خطر ابتلا به انواع التهابات را افزایش می دهند و می توانند ناقل انواع عفونت ها باشند.

مواد آرایش بی کیفیت موجب بسیاری از مشکلات پوستی، عفونت ها، حساسیت های شدید، التهابات دور چشم، خارش و بسیاری  مشکلات دیگر می گردند.

مه شو

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا