حوادث

ماجرای خواستگاری پر دردسر در کرمانشاه

 

دختر خانمی كه اقدام به ارسال پیام های توهین آمیز و تهدید آمیز برای یکی از اقوام خواستگار پیشین خود در شبكه های اجتماعی كرده بود توسط پلیس فتا استان کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ “علی شفیعی “رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه درگفت وگو با خبرنگار پلیس،گفت:درپی شكایت خانمی جوان مبنی براین كه فرد ناشناسی دریكی از  شبكه های اجتماعی با ارسال پیام های توهین آمیز و تهدید آمیز  باعث هتك حیثیت و سلب آسایش وی شده است، موضوع دردستور كارشناسان پلیس فتا قرارگرفت.

 

این مقام مسئول عنوان داشت: با انجام تحقیقات تخصصی و جستجو در فضای سایبر سرانجام متهمه که دختر خانمی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

 

سرهنگ شفیعی با بیان این كه یکی از اقوام شاکی در گذشته خواستگار متهم بوده است گفت: متهمه در اعترافات خود عنوان داشته بنا به دلایلی خواستگاری من با یکی از اقوام شاکیه به هم خورد و  متعاقباًدر حضور همسایگان درگیر شدیم و شاکی به اینجانب تهمت و ناسزا گفت و به همین جهت تصمیم گرفتم  در پاسخ به تهمت های وی در یکی از شبکه های اجتماعی این مطالب را بنویسم.

 

رئیس پلیس فتا با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد تصریح کرد:نباید مشکلات و درگیری های شخصی را که می توان از راه های  قانونی حل کرد به فضای مجازی و هتک حیثیت کشاند زیرا این امر خود جرم محسوب می شود و پیگرد قضائی دارد.

 

وی درخاتمه  از کلیه شهروندان خواست:در صورت بروز هرگونه مشکل بر خشم خود غلبه کنند و  به پیامدهای کاری که قصد انجام آن را دارند فکر کنند .

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا