فناوری

افراد کم مو و چاق با این ترفندها عکس بگیرند

 

با این ترفندها می توانید عیب های ظاهری را در عکس هایتان بپوشانید و به یک عکاس حرفه ای تبدیل شوید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما هم اگر بخواهید در عالم آماتوری، از نزدیکانتان عکسهایی بگیرید که رضایت شان را جلب کند می توانید نکات زیر را رعایت کنید:

 

 

اگر مدل شما کم مو يا طاس است، از زاويه پايين تري عکس بگيريد تا قسمت کمتري از موها به چشم بيايد و از نورپردازي بر روي موها اصلاً استفاده نکنيد .

 

اگر مدل شما بيني بزرگي دارد، از او بخواهيد مستقيماً به دوربين نگاه کند و از زاويه پايين تري عسکبرداري کنيد تا بيني او بيش از حد برجسته به نظر نرسد .

اگر مدل شما گوش هاي بزرگي دارد، سر وي را بچرخانيد تا فقط يک گوش نشان داده شود. سپس نور را ملايم کنيد تا گوش ديگر در سايه ها محو شود و زياد به چشم نخورد .

 

اگر مدل شما چين و چروک زيادي دارد، نور را مستقيم به او بتابانيد تا در زير چروک ها سايه ايجاد نشود .

 

اگر مدل شما غبغب دارد، به او بگوييد سر خود را کمي بالا ببرد تا گردن کشيده تر به نظر برسد.

 

اگر مدل شما صورت گرد يا چاقي دارد، از او بخواهيد صورت خود را به راست يا چپ بچرخاند تا حالت سه رخ بگيرد. هم چنين استفاده از يک نورپردازي نيمه اي با نگه داشتن نيمي از صورت در سايه مي تواند به شما کمک کند .

 

نکته ديگر براي اين که مدل شما لاغرتر به نظر برسد، اطمينان يافتن از اين است که فضايي را ميان بازوها و نيم تنه رها کرده ايد. اگر بازوها به بدن مدل چسبيده باشند، مدل شما بزرگتر به نظر خواهد رسيد.

 

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا