فناوری

قوی ترین قفل امنیتی را بر روی اندروید خود بگذارید!

 

با LockDown می توانید همه چیز را از جمله تمام برنامه ها و اطلاعات را در اندروید خود قفل گذاری کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی ابشگاه خبرنگاران جوان ،اپلیکیشن LockDown Pro  یکی از محبوب ترین و قویترین اپلیکیشن های امنیتی اندروید است که می تواند تقریبا تمام برنامه ها و اطلاعات را قفل گذاری کند. از قفل گذاری بر روی برنامه های پیش فرض تلفن مانند SMS و کنترل نصب یا حذف برنامه ها گرفته تا مخفی کردن اطلاعات گالری از جمله فیلم ها و عکس ها.

 

 

این برنامه دارای سه حالت قفل گذاریست که شامل الگو، کلمه عبور و ماشین حساب می شود. جالب است بدانید در حالت قفل ماشین حساب شما باید یک عبارت ریاضی را انتخاب و زمانی که اقدام به قفل گشایی کنید باید آن عبارت را در یک ماشین حساب وارد کنید که پس از آن قفل باز خواهد شد. که در این حالت کمتر کسی متوجه خواهد شد که شما از چنین ابزاری برای رمزگذاری استفاده کرده اید. این ماشین حساب یک صفحه مجازی نیست بلکه کاملا مانند ماشین حساب واقعی عملیات ریاضی را انجام می دهد و تنها در هنگام دریافت رمز عبور، محاسبات غیر فعال می شود. هم چنین این برنامه این امکان را به شما می دهد تا برنامه هایی را که قفل کرده اید به کمک ساعت هوشمند، موقعیت مکانی، Wifi و حتی خودرو قفل گشایی کنید.

 

 

 

این برنامه دارای قابلیتی به نام Observer است که به کمک آن می توانید عکس و اطلاعات مهم دیگری را در باره ی شخصی که قصد نفوذ به برنامه های شما را داشته در email خود داشته باشید. علاوه بر این LockDown دارای قابلیت دیگری به نام Fake Cover است. طرز کار این قابلیت بدین شکل است که در هنگام ورود به برنامه های رمز گذاری شده پیغام خطایی را نشان میدهد که برنامه دچار مشکل شده و قابل باز شدن نیست. امکانات دیگر این برنامه شامل قابلیت پک آپ گیری از اپلیکیشن ها و استفاده از رمز عبور ساعتی است. برای مثال رمز عبور در ساعت ۱۳:۱۴ عدد ۱۳۱۴ خواهد بود.

 

 

 

این برنامه به جرئت یکی از بهترین ها برای محافظت اپلیکیشن هاست اما از آن جایی که اطلاعات و برنامه های هر کاربر بسیار مهم هستند توصیه میکنیم ابتدا این برنامه را بر روی برنامه های غیر ضروری خود آزمایش کنید چرا که ممکن است LockDown Pro آن چنان که باید با دستگاه شما همگام نشود و منجر به از دست رفتن اطلاعات شما مهم شود.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا