حوادث

فریب این پیامک را نخورید: “تورهای ارزان با تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان”

 

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم در خصوص تبلیغ تورهای ارزان قیمت داخلی و خارجی با تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان توسط کلاهبرداران اینترنتی به شهروندان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی موالی گفت: بررسی‌های پلیسی نشان داده عده‌ای سودجو با راه‌اندازی صفحات و سایت‌های جعلی در فضای مجازی اقدام به تبلیغ تورهای ارزان قیمت داخلی و خارجی با تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان می‌کنند.

 

وی افزود: این افراد با ارائه قیمت‌های بسیار پایین برای کلاهبرداری، افراد را ترغیب می‌کنند تا از خدمات آنها استفاده کنند.

 

رئیس پلیس فتای استان قم گفت: فریب عکس‌های جعلی از تورها و محل‌های اقامت مسافران و استفاده از عناوینی نظیر تخفیف ویژه ماه رمضان را که شگرد این سودجویان است را نخورند.

 

وی اظهار کرد: تحقیقات پلیس در این راستا نشان می‌دهد مسافران پس از واریز وجه نقد به حساب این افراد، دیگر نمی‌توانند با این افراد ارتباطی برقرار کرده و آنها متواری می‌شوند.

 

موالی تاکید کرد: شهروندان، دقت لازم را در این زمینه داشته باشند و فراموش نکنند که تورهایی با امکانات ویژه و با قیمت‌های بسیار پایین تنها می‌تواند ترفند کلاهبرداران حرفه‌ای باشد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا