آرایش و زیباییفرهنگ و هنر

ماجرای خانمی که در ماه عسل تزریق ژل کرده بود!

مهمان ماه عسل خانمی بود که به درخواست دوستش با او به یک مطب رفته و در آنجا زیردست یک پزشک زیبایی نشسته و رضایت داده که به صورتش ژل تزریق شود.

احسان علیخانی روبه روی بانویی نشست که پس از تزریق ژل زندگی‌اش سیاه شده بود.

او که با فرزند بزرگش به ماه‌عسل آمده بود گفت که سوپرمارکت دارد و یک روز تصادفی به درخواست دوستش با او به یک مطب رفته و در آن جا زیردست یک پزشک زیبایی نشسته و رضایت داده که به صورتش ژل تزریق شود.

او گفت که پس از تزریق ژل احساس بدی داشته و مدام حس می‌کرده که چیزی زیرپوست او راه می‌رود. چند روز بعد او دوباره به پزشک مراجعه می‌کند و از او می‌خواهد که این ژل را از زیرپوستش بیرون بکشد، پزشک هم همین کار را می‌کند اما؛ «شروع کرد با سرنگ‌های بزرگ این‌ها را بیرون کشیدن، دخترم هم کنارم بود، یک مایع سیاهی داخل سرنگ جمع می‌شد و من از شدت درد فریاد می‌زدم.»

کار همین‌جا خاتمه نمی‌یابد، صورت این زن دچار عفونت می‌شود و این عفونت در بدن او پیش روی می‌کند.

زهره حمیدی که همراه این مهمان بود و در برنامه حضور داشت، به درخواست علیخانی عکس این خانم را پیش از عمل زیبایی روبه دوربین گرفت تا مخاطبان برنامه تصویر چهره‌ی او را پیش از عمل ببینند.

علیخانی پیش از نشان دادن تصویر این زن گفت که فکر کنم تصویر مشکل منشوری داشته باشد، اما مهمان دیگر برنامه گفت که نه کاملاً پوشیده است.

در ادامه پسر 39 ساله این زن هم درباره ماجرای بیماری مادرشان سخن گفت و توضیح داد که در این مدت چه بلایی بر سر مادرشان آمده است.

میهمان برنامه گفت که پزشکی که این کار را با صورت او کرده، شماره نظام پزشکی داشته اما متخصص زیبایی نبوده.

این برنامه البته مهمانان دیگری هم داشت، یکی از آن‌ها مردی بود که از قربانیان جراحی زیبایی بود و سه بار بینی‌اش را عمل کرده بود. او گفت تازه فهمیده که جراح بینی‌اش نه یک متخصص که تکنسین بوده است.

مهمانان دیگر برنامه اما به دلیل مشکل تنفسی بینی‌اش را عمل کرده بود و از نتیجه کار هم راضی بود، او پیش یک متخصص رفته بود و می‌گفت که نه‌تنها مشکلی پیدا نکرده بلکه تنفسش هم خیلی بهتر شده است.

مهران رجبی بازیگر سینما و تئاتر هم در دقایق پایانی به جمع مهمانان برنامه پیوست و گفت که هیچ وقت راضی نمی‌شود بینی اش را عمل کند.

در انتهای این برنامه خانمی که تصمیم داشت بینی‌اش را عمل کند، از خیر این کار گذشت و مجاب شد که دست به صورتش نزند.

خبرآنلاین

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا