پزشکی و سلامت

ساکشن چربی توسط آب

 

دکتر محمد علی نیلفروش زاده با پیشرفت علم و تکنولوژی در عرصه پزشکی و علی الخصوص در حوزه تناسب اندام شاهد کشف روش های نوین جهت مقابله با چاقی های موضعی هستیم. یکی از روش های نوین تناسب اندام یا به اصطلاح چاقی های موضعی، استفاده از روش ساکشن است.

در این میان روش water jetجدیدترین و بهترین نوع ساکشن است که توسط نیروی بسیار ملایم و بی عارضه ی آب  با دستگاه body jetانجام می گیرد. نیروی آبی که توسط این روش جهت لیپولیز استفاده می گردد به نحوی بافت چربی را سالم خارج می نماید که بر خلاف دیگر روش های ساکشن ، قابلیت تزریق آن به سایر بافت ها و اندام های بدن وجود دارد.این روش قابلیت تخلیه کامل چربی های شکم، پلو، غبغب ، کتف، پشت و پا ها را دارد.چربی های ساکشن شده را می توان برای موارد ذیل به کار برد :

– حجیم کردن و بزرگ کردن سینه ها در خانم ها
با روش water jetبدون نیاز به وارد کرد جسم خارجی مانند انواع پروتزها و ایمپلنت های سیلیکون ( که عوارض خاص خود را دارد ) و صرفا توسط چربی های خود فرد می توان سایز سینه را افزایش و ماندگاری آن را بیشتر حفظ نمود. ماندگاری بافت سینه با این روش پس از پیوند کامل چربی ها به چربی های موجود در سینه تا 90% می باشد.سینه هایی که توسط این روش بازسازی می شوند طبیعی تر و در نتیجه الاستیک و تحرک خود بیشتر حفظ می نمایند.

– حجیم و بزرگ تر کردن باسن
افرادی که تمایل به داشتن باسن بزرگ تر و خوش حالت تر هستند با این روش می توانند بدون استفاده از مواد سنتتیک و شیمیایی و صرفا توسط چربی های خودشان ، ظاهر باسن خود را به آنچه تمایل دارند تبدیل کنند.

– جوان سازی پوست دست و صورت
هنگامی که پا به سن می گذاریم، پوست ما الاستیسیته و استحکام خود را از دست می دهد، چربی زیر پوست کاهش یافته و روند تولید کلاژن کاهش می یابد. در این شرایط پوست دست و صورت ظاهر جوان خود را از دست می دهد.در این شرایط توسط چربی های خارج شده با روش water jetو تزریق آن به صورت و پشت دست می توان چین و چروک این نواحی را کاهش داد و طراوت و جوانی را به آن برگرداند.

– ژنیکومستیا Gynecomastia
با استفاده از تکنیک کم تهاجمی body-jet می توان، پستان و بافت چربی مازاد در مردانی که سینه هایشان به صورت غیرطبیعی بزرگ می باشد را به روشی ظریف، موثر، ایمن و عملا بدون اسکار برداشت. با توجه به بافت همبند مستحکم در ناحیه سینه مردان و به منظور کاهش آسیب به اعصاب و رگهای خونی، پیشنهاد شده است که از قدرت و دقت فوق العاده بالای body-jet برای کوچک کردن نسج سینه و حذف حداکثری بافتهای چربی بهره گرفت.

Six pack
علاقه مندان به فیتنس و بدنی بدون شکم و علی الخصوص پرورش اندام کاران علاقه مند به داشتن عضلات six pack شکمی ، به خوبی می توانند از چربی های ناحیه شکم که خود مانع بزرگ ایجاد عضلات شکمی هستند رهایی یابند. با نیروی ملایم water jet ، می توان بافت چربی مازاد بالای ماهیچه های شکمی و زیر پوست (subcutaneous) را با دقت بالایی تخلیه نمود. در نتیجه ، شیارهای اطراف عضلات شکمی عمیق تر شده و باعث افزایش حجم و شکل ماهیچه دلخواه می شود.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا