فرهنگ و هنر

از سریال «در حاشیه» مهران مدیری چه خبر؟

مدیر شبکه سه سیما درباره مجموعه تلویزیونی «درحاشیه» به کارگردانی مهران مدیری گفت: سوژه اصلی این سریال تهیه شده و همکاران هم اکنون نگارش سناریو را شروع کرده اند.

مدیر شبکه سه سیما گفت: مجموعه تلویزیونی دردسرهای عظیم ۲ امسال سریال ویژه این شبکه در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

غلامرضا میرحسینی گفت: هم اکنون کار تولید حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد مجموعه تلویزیونی دردسرهای عظیم ۲ آماده شده است در مورد مجموعه تلویزیونی «درحاشیه» مهران مدیری نیز اظهار کرد: سوژه اصلی این سریال تهیه شده و همکاران هم اکنون نگارش سناریو را شروع کرده اند.با چنین روندی به احتمال زیاد تا سه هفته آینده متن ۱۵ قسمت این سریال آماده می شود و از اواسط ماه مبارک رمضان مرحله تولید آن کلید می خورد.

میرحسینی ادامه داد: همچنین چند برنامه جدید از ۱۶ خردادماه و یا اوایل مهرماه از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.
وی یادآور شد: دو برنامه جدید با عناوین مردم چه می کند، ساعت ۱۶ عصر و امروز به مدت ۱۵۰ دقیقه به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه پخش خواهد شد.همچنین دو مسابقه از اواسط ماه مبارک رمضان در این شبکه تولید خواهد شد.

وی گفت: سیمرغ ۲ و پزشکی عناوین این مسابقات هستند که در مورد دومی این برنامه برگرفته از طراحی خارجی با محور سلامت بوده و اطلاعات پزشکی، شناخت بیماری ها، الگوهای تغذیه، ورزش را به مخاطبان در راستای افزایش آگاهی آنان ارائه می کند.

او همچنین افزود: تلاش داریم بتوانیم تا پایان امسال به پخش با فرمت HD برسیم. حتی از هم اکنون به تمامی همکاران ابلاغ شده که تولیداتشان را با فرمت HD انجام دهند اما باید اذعان کنم که در این حوزه شدیدا با کمبود اعتبار مواجه بوده و نیازمند تخصیص بودجه مصوب دولت هستیم.

ایرنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا