حوادث

جزئیاتی از حادثه تلخ قتل خانوادگی در گرگان

دادستان عمومی و انقلاب گرگان حادثه تلخ کوی استرآبادی این شهر خبر را تشریح کرد.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان حادثه تلخ کوی استرآبادی این شهر خبر را تشریح کرد.
حجت الاسلام مصطفی حقی روز سه شنبه با بیان اینکه ضعف اعتقادی علت اصلی حوادث تلخ ماه های اخیر بوده است، اظهار داشت: متهم حادثه کوی استرآبادی گرگان که صبح دیروز (دوشنبه 4/3/94) پس از دستگیری توسط مردم به دادسرای مرکز استان منتقل شده بود به جرم قتل اعتراف کرد.

 

وی ادامه داد که قاتل اختلافات خانوادگی و مشاجرات لفظی و از دست دادن کنترل خود را انگیزه اصلی قتل عنوان کرده است.

 

دادستان گرگان تصریح کرد: قاتل در ادامه اظهارات خود گفته که صبح حادثه با همسرش مشاجره لفظی داشته است و با دخالت پدر همسرش این مشاجره شدت می گیرد و سپس با استفاده از اسلحه غیرمجازی که در منزل وجود داشت دو گلوله به همسر و دو گلوله نیز به پدرزنش شلیک کرده است.

 

 

حقی افزود: به گفته قاتل دختربچه 13 ساله نیز که در آشپزخانه پنهان شده بود با مشاهده این صحنه اقدام به فرار می کند اما قاتل با تعقیب او در حیاط مجتمع مسکونی از پشت سر به وی نیز یک گلوله شلیک می کند.

 

دادستان مرکز استان گلستان گفت: قاتل پس از این جنایت قصد فرار داشت اما توسط کارگران ساختمانی که در محل مشغول به کار بودند دستگیر می شود.

 

حجت الاسلام حقی افزود: پیکر نیمه جان دختر نوجوان به بیمارستان منتقل می شود اما او نیز بر اثر شدت جراحت وارده جان می سپارد.

 

 

حقی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تاکید کرد: دادسرا قطعا در این پرونده با قاطعیت وارد عمل می شود و پس از تکمیل تحقیقات و بررسی پرونده در اسرع وقت کیفرخواست صادر و برای صدور رای به دادگاه ارسال خواهد کرد.

 

 

وی همچنین با بیان اینکه در این پرونده قاتل به دلیل ناتوانی در حل مسائل خانوادگی دست به جنایت زده است به جوانان توصیه کرد: در ازدواج و انتخاب همسر دقت کنند و در صورت بروز اختلاف به مشاور یا مراجع ذیصلاح مراجعه و از قضاوت بی جا و مجری قانون شدن بپرهیزند.

 

حقی با اشاره به پرونده های قتل در ماه های اخیر گفت: کنکاش در این پرونده ها نشان می دهد ضعف اعتقادی در خانواده ها یکی از علل اصلی وقوع این حوادث تلخ است.

 

وی در ادامه همچنین از خانواده ها خواست با آموزش مهارت های زندگی آستانه تحمل در فرزندان خود را بالا ببرند.

باشگاه خبرنگاران

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا