حوادث

قتل هولناک همسر جوان در اعماق چاه تاریک/ قاتل: به همسرم قول سکه‌های قدیمی را دادم

 

مردی که به خاطر رفتار غیر اخلاقی همسرش، دست به جنایت در اعماق یک چاه تاریک زده بود، پس از مدت‌ها سکوت سرانجام با تلاش پلیس لب به اعتراف گشود.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، دوم اردبهشت ماه 94 بود که شخصی به نام “محمد . ب” اهل جوشقان با در دست داشتن مرجوعه قضایی پلیس شهرستان مراجعه و اعلام نموده که دختر 35 ساله‌اش حدود یازده ماه قبل از خانه خارج و تاکنون به منزل مراجعه ننموده است.

 

پلیس سریعا تحقیقات همه جانبه را در راستای مشخص کردن سرنوشت این خانم جوان آغاز کرد تا اینکه پس از چند روز جمع آوری اطلاعات به دست آمده،‌ ماموران به همسر خانم گمشده مظنون شدند و او را جهت تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

 

همسر فقدانی در پایگاه پلیس بیان داشت: من همسرم را به منزل پدرش بردم و تحویل آن‌ها دادم و از وی دیگر خبر ندارم.

 

در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی محرز گردید که خانم گمشده با شوهرش اختلاف داشته، لذا مجدداً با ارائه اسناد و مدارک معتبر از متهم بازجویی شد که وی به ناچار لب به اعتراف گشود و قتل همسرش را گردن گرفت.

 

این قاتل سنگدل بیان داشت: با توجه به اینکه همسرم دچار رفتار غیراخلاقی بود، تصمیم به قتل وی گرفتم نامبرده را به بهانه پیدا کردن سکه قدیمی به خارج از شهر بردم و پس از نشان دادن محل سکه‌ها و جلب توجه همسرم ، وی را به داخل چاه فرستادم و در حین رفتن به داخل چاه با یک سنگ به وی زدم که همسرم به داخل چاه سقوط نمود.

 

وی افزود:  سریعا خودم نیز به داخل چاه رفتم و با وارد نمودن چند ضربه چاقو همسرم را به قتل رساندم و روی جسدش را با مقداری خاک و سنگ پوشاندم.

 

با توجه به اعترافات متهم ماموران به آدرس مورد نظر اعزام و پس از کندن چاه جسد مقتول که به حالت نیمه فاسد در آمده بود و آثار ناشی از جسم سخت بر روی بدن مقتول مشهود بوده را کشف کردند.

 

گفتنی است، پس از اقدامات قضایی، متهم با قرار بازداشت موقت صادره از سوی بازپرس پرونده روانه زندان گردید.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا