آرایش و زیبایی

درمان جوش‌های سرسفید

 

یک پزشک عمومی گفت: افسره‌ی پنج گیاه که عصاری چند نوع گیاه مختلف و سرشار از ویتامین A و B و C می‌باشد برای درمان جوش‌های سر سفید مفید است.

جواد کرمعلی پزشک عمومی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: علت اصلی جوش‌های سر سفید، مواد زائدی هستند که در اثر مصرف مواد غذایی غیر طبیعی مخصوصا روغن‌های غیر طبیعی به بدن وارد می‌شوند.

 

وی افزود: روغن‌هایی که به عنوان نباتی مایع یا جامد عرضه می‌شوند اما در واقع طبیعی نیستند و دارای پارافین زیادی هستند جوش سر سفید ایجاد می‌کند.

 

وی اذعان داشت: مواد زائد در این روغن‌ها به کبد وارد شده و سبب مشکلات زیادی برای شخص می‌شوند.

 

کرمعلی اظهار داشت: در سنین جوانی چون کبد قدرت بیشتری در دفع مواد زائد دارد این مواد را به صورت جوش از پوست خارج می‌کند اما در سنین بالاتر، اکثر همین مواد، روی کبد رسوب کرده و منجر به بیماری کبد چرب می‌شوند همچنین در بعضی افراد همین مواد در بدن حرکت کرده و باعث گرفتگی عروق می‌شوند.

 

وی راجع‌ به درمان این جوش‌ها اظهار داشت: افشره‌ی پنج گیاه که از چند نوع گیاه ساخته شده است که برای دفع مواد زائد از خون و کبد به کار می‌رود بهترین روش برطرف کردن جوش‌های سر سفید است.

 

وی تائید کرد: این عصاره با ویتامین‌های A وB وC مواد زائد موجود در خون و کبد را تخلیه می‌کند و در نتیجه عامل اصلی جوش را از بین می‌برد و در نهایت جوش باقی نخواهد ماند.

 

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا