حوادث

ماجرای نبش قبر آرامگاه دختر جوان در کبودرآهنگ/ غسال راز جنایت را فاش کرد

اعلام پروژه مشترک بیمارستان فارابی و رویا

 

پدری که دخترش را به دلیل ارتباط با افراد ناشناس در خواب به قتل رسانده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، بنا بر گزارش مردمی،در 24 فروردین ماه امسال، خانمی به نام “مرجان” كه به طرز مشكوكی در منزل فوت نموده بود توسط خانواده اش بدون اطلاع به مركز پزشكی و واحدهای مربوطه كفن و دفن شده بود.

 

در اين خصوص ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کبودرآهنگ،مراتب را طی شرحی به دادستان دادسرا اعلام و در تحقيقات تخصصی از فرد غسل دهنده مشخص شد، متوفی دارای كبودي هایی در گردن و زير گلو بوده است.

 

با احتمال وقوع جنايت (قتل) مراتب با نظر دادستان دادسرای شهرستان، نبش قبر، جسد به پزشكي قانوني انتقال و بر اساس نظريه دریافتی بر اثر خفگی و انسداد مجاری تنفسی به قتل رسيده كه با احضار والدين مقتول، ،پدر متوفي،به قتل دخترش اعتراف کرد.

 

وی در تحقيقات تكميلي بيان داشت: با توجه به اينكه دخترم مطلقه بود و با افراد ناشناس در ارتباط و مراوده بود به جهت حفظ حرمت خانوادگي زمانیکه او در خواب بود با مسدود كردن دهان و بينی اش،او را خفه كرده و فردای آن شب با اعلام فوت طبيعی،جسد او را دفن كرديم،

 

سرهنگ رضا زارعی رئیس پلیس آگاهی استان همدان درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم به همراه پرونده به دادسرا معرفی گرديد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا