پزشکی و سلامت

مسمومیت با آب‌میوه به گچساران رسید / مسمومیت 5 نفر دیگر با آب‌میوه‌های آلوده

معاون درمان علوم پزشکی یاسوج در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

 

دکتر یزدان‌پناه با اشاره به اینکه مسمومیت با آب‌میوه به شیوه قبلی در دهدشت اینبار به گچساران رسیده، گفت:5 نفر دیگر با این روش در گرمسار مسموم شدند.

دکتر پرویز یزدان‌پناه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و با تاکید بر اینکه متاسفانه اتفاق مسمومیت مشابه دهدشت ظهر دیروز در امام زاده بی‌بی حکیم گچساران 5 نفر از شهروندان  و زائرین را راهی بیمارستان کرد، افزود: در حال آزمایشات بالینی خبر از مسمومیت این افراد با متادون و با همان روش قبلی می‌دهد که در اثر نوشیدن آبمیوه بسته بندی شده و با تعارف شخصی ناشناس صورت گرفته و علایم مسمومیت با 9 نفر قبلی در دهدشت کاملا مشابه و یکسان است.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه تاکنون 14 نفر در استان کهکیلویه و بویر احمد دچار مسمومیت در اثر نوشیدن آبمیوه سمی شده‌اند، گفت: متاسفانه همچنان خبری از دستگیری فرد خاطی نشده است و در حال حاضر نیز از 5 نفر از مسموم شدگان روز گذشته 3 نفر در بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری هستند که یکی از آنها خانمی جوان است و وی در ICU بستری و دو نفر دیگر نیز در بخش مسمومیت‌ها تحت درمان هستند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه کرد: 2 تن دیگر از این 5 نفر در حال حاضر به علت وخامت حالشان در بیمارستان بستری هستند.

 

یزدان پناه همچنین خبر داد: 9 نفر مسموم شده دهدشت به غیر از خانم 81 ساله و کودک 2.5 ساله که هنوز در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، به بهبودی کامل دست یافته و ترخیص شده‌اند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا