حوادث

افغان شیطان صفت قصد آزار و اذیت دختر بچه ایرانی را داشت/ دختر 10 ساله قبل از رسیدن به بیابان نجات یافت

 

مردی از اتباع افغان که قصد داشت دختر بچه‌ای 10 ساله در بیابان مورد آزار و اذیت قرار دهد،‌ توسط بستگان دختر بچه دستگیر و به کلانتری برده شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در مورخه 09/01/1393 فردی با مراجعه به کلانتری 177 خاور شهر مراجعه و عنوان کرد جوانی حدودا 18 ساله قصد ربایش و آزار و اذیت دختر وی را داشته است که در حین ربایش دختر وی ، بستگان متوجه موضوع شده و این شخص را دستگیر و دختر را نجات داده اند .

 

پرونده در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “آدم ربایی” و به دستور دادرس دادگاه بخش خاوران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

اظهارات شاکی پرونده : 

پدر دختر 10 ساله پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت : “در مورخه 09/01/1394 قصد رفتن به مراسم جشن عروسی یکی از بستگان خود داشتیم ؛ به همین علت دخترم بنام مریم را در ساعت 17:00 روانه خانه مادربزرگش کرده تا آنها نیز آماده رفتن به عروسی شوند ؛ زمانیکه از دخترم خبری نشد به درب منزل مادرم رفته اما او عنوان داشت که مریم به آنجا نرفته است !! در همین زمان برادرم با من تماس گرفت و موضوع ربایش دخترم توسط جوانی حدودا 18 ساله را به من اطلاع داد که بلافاصله به کلانتری رفته و در آنجا متوجه شدم که دخترم توسط دو نفر از بستگانم بنام های “اسدالله” و “امیر” نجات پیدا کرده و آنها فرد آدم ربا را به کلانتری انتقال داده اند ” .

 

 

“اسدالله” و “امیر” نیز در خصوص نحوه اطلاع از موضوع ربایش دختر 10 ساله به کارآگاهان گفتند : “در حال خارج شدن از داخل روستا بودیم که متوجه شدیم جوانی حدودا 18 ساله ، مریم را بغل کرده و در حالیکه او گریه می کند قصد دارد تا او را به سمت بيابان هاي اطراف روستا ببرد که بلافاصله دخالت کرده ، مریم را نجات داده و موضوع را به عموی مریم اطلاع دادیم ؛ عموی مریم نیز بلافاصله در محل حاضر شد و بهمراه وی جوان آدم ربا را به کلانتری بردیم ” .

 

شناسایی مجرم سابقه دار : 

در حالیکه متهم در زمان دستگیری و در داخل کلانتری خود را بنام “محمدرسولی” و تبعه ایران معرفی کرده بود ، اما در ادامه رسیدگی به پرونده مشخص شد که وی تبعه افغانستان بوده و هویت واقعی او نیز “محمد . م” ( 19 ساله ) است و دارای سه فقره سابقه کیفری به اتهام ارتکاب جرایم مرتبط با “کودک ربایی منجر به آزار و اذیت” می باشد که دو بار روانه ی کانون اصلاح و تربیت و آخرین بار نیز به زندان رجایی شهر اعزام شده است .

 

تحقیقات پلیسی : 

متهم که در زمان دستگیری مدعی بود به علت مصرف مشروبات الکلی و در حالت غیر طبیعی اقدام به ربایش دختربچه 10 ساله نموده ، در پایگاه پلیس آگاهی اعتراف کرد که هیچگونه مصرف مشروبات الکلی نداشته و تنها به قصد آزار و اذیت ، اقدام به ربایش دختربچه 10 ساله نموده که خوشبختانه قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و به کلانتری منتقل شده است .

 

در ادامه ی تحقیقات متهم اعتراف کرد که در زمستان سال گذشته و در منطقه کهریزک اقدام به ربایش طلا و جواهرات یک دختربچه 4 ساله نموده که با تحقیقات بعمل آمده ، شاکی این پرونده (سرقت طلا و جواهرات ) نیز شناسایی و دختربچه 4 ساله پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی ، متهم را مورد شناسایی قرار داد .

 

 

سرهنگ کارآگاه حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به کودک ربایی و سوابق وی در این خصوص و به جهت شناسایی دیگر جرایم احتمالی ، متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا